کد خبر: 36345
A

برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با موضوع رفع مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران

جلسه بررسی مشکلات و موانع تولیدی شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان، مهندس حسن زاده رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان ، مدیران بانکهای عامل و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با موضوع رفع مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در این جلسه دکتر شریعتی استاندار خوزستان بر رفع مشکلات و موانع تولیدی این واحد صنعتی تاکید نمود و اظهار کرد : دستگاههای خدمات رسان و متولی می بایست تا آنجا که امکان دارد زمینه اشتغال و تولید بیشتر را در استان برای واحدهای صنعتی ایجاد نمایند و مواردی را که موجب تعطیلی مراکز و واحدهای صنعتی خواهد شد با دیدی مثبت لحاظ نمایند. 

دکتر شریعتی افزود: عملکرد ما باید به گونه ای باشد تا این شرایط را بهبود و اصلاح نماییم.

وی با اشاره به مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران اظهار کرد: این شرکت با خط تولید قدیمی و فرسوده و نیروی مازاد مواجه است که این مشکلات توانایی مالی این شرکت را در مضیقه قرارداده است لذا می طلبد همگی دست به دست هم دهیم تا این شرکت را به وضعیت عادی خود بازگردد.

دکتر شریعتی در پایان خواستار سالم سازی و چابک سازی این شرکت شد و تصریح کرد: دستگاههای متولی باید بسیج شوند تا شرایط را برای رونق تولید و رفع مشکلات این شرکت فراهم نمایند. 

مهندس حسن زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این نشست ضمن تأکید بر رفع موانع تولیدی شرکت گروه ملی اظهار کرد: هم اکنون این شرکت با 3500 نفر پرسنل دارای مشکلات تولیدی فراوانی است که امیدواریم با همکاری ارگانهای خدمات رسان مشکلات پیش روی این واحد صنعتی مرتفع شود.

گفتنی است استمهال بدهی های این شرکت به سازمانهای خدمات رسان استان و بانکها از جمله مصوبات این کارگروه بود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر