کد خبر: 36419
A

سال 2018، آغاز رونق صنعت گردشگری تبریز است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سال 2018، آغاز رونق صنعت گردشگری تبریز است، گفت: اگر از رویداد تبریز 2018 به خوبی استفاده کنیم نتیجه آن را در سال‌های آینده خواهیم دید.

سال 2018، آغاز رونق صنعت گردشگری تبریز است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مجید خدابخش در نشست رؤسای کارگروه‌های تخصصی شورای سیاست‌گذاری تبریز 2018، با تأکید بر اطلاع‌رسانی و موج‌آفرینی از برنامه‌های این رویداد در سطح ملی و بین‌المللی، گفت: امروزه حضور رسانه‌ها، شاه‌بیت هر رویدادی محسوب می‌شود و این موضوع در تبریز 2018 نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید شعار تبریز 2018 را دائماً اطلاع‌رسانی کنیم، افزود: اگر این اتفاق بیفتد تبریز برنده سال 2018 خواهد بود و نتایج مثبت آن را در سال‌های آینده مشاهده خواهیم کرد؛ درواقع سال 2018، آغاز رونق صنعت گردشگری تبریز است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مصوبه هیأت وزیران درخصوص برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های بین‌المللی در تبریز، گفت: این موضوع، مطلب بسیار مهمی و اثرگذاری است و باید پیگیری شود؛ اما مهم‌تر از آن این است که خود گردشگران تبریز را برای سفر انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه اعتبارات تبریز 2018 باید با رویکرد جذب گردشگر هزینه شود، افزود: تورهای مسافرتی و تورگردان‌ها باید مسأله اصلی در تبریز 2018 باشد و برای گردشگرانی که از این طریق به تبریز می‌آیند نیز باید برنامه داشته باشیم.

دکتر خدابخش همچنین اختصاص ردیف خاص برای تبریز 2018 در بودجه سال 1397 شهرداری تبریز را اقدامی ارزشمند دانست و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و نحوه اجرای پروژه‌های مربوط به این رویداد را مورد تأکید قرار داد.

در این نشست رؤسای کارگروه‌های تخصصی شورای سیاست‌گذاری تبریز 2018 به بیان برخی از اقدامات و برنامه‌های این شورا پرداختند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر