کد خبر: 36591
A

معاون اول رییس جمهور وارد آبادان شد

معاون اول رییس جمهور بعداز ظهر امروز (دوشنبه) برای افتتاح و بازدید از چند طرح عمرانی و صنعتی در استان خوزستان با استقبال استاندار خوزستان وارد آبادان شد.

معاون اول رییس جمهور وارد آبادان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،دکتر جهانگیری در بدو ورود و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف از این سفر عرض ادب و احترام مجدد به مردم عزیز و بزرگوار استان خوزستان و بویژه مردم قهرمان و مقاوم شهرهای آبادان و خرمشهر است، گفت: استان خوزستان از هر نظر استانی مهم در کشور است و نقش تعیین کننده ای در مسائل مختلف دارد.


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه چنین ظرفیتی باعث شده تا از هر فرصتی برای سفر به این استان و دیدار با مردم و مسئولان آن استفاده شود، گفت: در این سفر دو روزه چند طرح مهم و صنعتی نظیر فولاد و آلومینیوم در منطقه افتتاح خواهد شد. همچنین در مسجد سلیمان کارخانه آلومینیوم فولاد کاوه که طرحی بزرگ است به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه ظرفیت تولید فولاد اروند 600 هزار تن است از سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان و بخش خصوصی و دولت در افتتاح طرح های صنعتی در استان خبر داد.
دکتر جهانگیری با اشاره به معضل ریزگردها در استان که مردم خوزستان را بسیار اذیت کرد، گفت: سال گذشته تصمیمات مهمی برای مهار ریزگردها اتخاذ شد، امروز از روند پیشرفت امور و برنامه ریزی های انجام شده بازدید خواهیم کرد تا مشکلات در این زمینه به حداقل کاهش یابد.
وی همچنین با اشاره به اینکه طرح کشت 550 هزار هکتاری که در سفر رهبر معظم انقلاب به استان کلید خورد و در دولت تدبیر و امید روند اجرایی آن سرعت یافت مورد بازدید قرار خواهد گرفت گفت: مسائل استان خوزستان را در جلسهشورای عالی اداری که امشب برگزار می شود مورد بررسی قرار خواهیم داد تا مسیر توسعه و پیشرفت استان هموار تر از گذشته دنبال شود.
لازم بذکر است معاون اول رییس جمهور را در این سفر وزرای جهاد کشاورزی، نفت و صنعت، معدن و تجارت و نیز رییس سازمان حفاظت محیط زیست همراهی می کند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر