کد خبر: 36615
A

استان خوزستان قلب تپنده و دژ مستحکم ایران است

معاون اول رییس جمهور استان خوزستان را قلب تپنده ایران توصیف کرده و گفت: استان خوزستان دژ مستحکم ایران و مرکز صنعت، انرژی،‌کشاورزی و آب ایران است و همه ما ایرانیان نسبت به خوزستان تعلق خاطر خاصی داریم چرا که هر کدام از ما یکی یا چند نفر از خانواده مان یا دوستان و اقوام مان برای حفاظت از انقلاب و ایران خونشان در خوزستان به زمین ریخته شده است و وقتی به این استان پا می گذاریم یاد شهدای عزیزمان در خاطرمان زنده می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دکتر اسحاق جهانگیری عصر امروز (دوشنبه) در آیین افتتاح کارخانه تولید آهن اسفنجی شادگان اظهار داشت: یکی از افتخارات مهندسین ایرانی برخورداری از توانمندی بالا در طراحی واحدهای تولیدی با اتکا به دانش و توان بومی است که در همین راستا تکنولوژی تولید آهن اسفنجی که تا مدتها در انحصار شرکت های آمریکایی بود، امروز توسط مهندسین ایرانی طراحی و ایجاد شده است.
معاون اول رییس جمهور با قدردانی از مهندسین و متخصصین ایرانی اظهار داشت: این توانمندی ها در دوران تحریم ها کشف شده و از ارزش فراوانی برخوردار است اما متاسفانه عده ای عادت کرده اند که توانمندی کشور را کوچک نشان دهند اما سخنان این افراد نباید ما را دلسرد کند چرا که امروز حرکت عظیمی در جهت توسعه کشور به راه افتاده است.
وی افزود: البته کشور بزرگی مانند ایران با جمعیت 80 میلیون نفری در منطقه حساس خاورمیانه و در دنیای پرمخاطره امروز، طبیعی است که در برخی نقاط کمبودهایی وجود داشته باشد که البته عزم دولت برطرف کردن این کمبودها است.
دکتر جهانگیری اظهار امیدواری کرد همه شهرستان های استان خوزستان و از جمله شادگان بتوانند مسیر توسعه را طی کرده و شاهد رفع محرومیت ها در این مناطق باشیم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر