کد خبر: 36837
A

آئین رونمایی از نقش و عملکرد دولت در دفاع مقدس برگزار شد

معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری گفت: آئین رونمایی از مجموع دستاوردهای دولتمردان و عملکرد دولت در دفاع مقدس برای نخستین بار بعد از تمامی دوران پس از دفاع مقدس در دولت تدبیر و امید انجام شد.

آئین رونمایی از نقش و عملکرد دولت در دفاع مقدس برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عبدالخلیل معظم زاده چهارشنبه شب در دومین همایش دولتمردان دفاع مقدس که با حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران دستگاه های اجرائی در سالن اجلاس سران برگزار شد افزود: گرامیدداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و استمرار حاطرات آنان ارزشگذاری به 8 سال حضور رزمندگان و سلحشوران آن دوران است.
وی ادامه داد: چه بخواهیم و چه نخواهیم و چه اراده کنیم و چه نکنیم، آثار هشت سال دوران دفاع مقدس همچنان در جای جای نظام ارزشی، تثبیت و تقویت شده که آنها را همیشه و همه وقت به عنوان توشه ای که پشتوانه ای برای هر گونه حرکت حیات بخش است بی بهره کنیم.
معظم زاده اظهار داشت: بر همه ما واجب است که این چراغ راهنما را چراغی بس فروزان و معنوی در زندگی مان قرار دهیم تا ما هم این توفیق نصبیان شود که این مسیر را ادامه دهیم و آنچه شایسته نظام است به عنوان داشته ها تقویت کنیم.
وی به دستاوردهای دولت در هشت سال دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برگزاری اولین گردهمایی اقدام متجسم در سال 94، برگزاری نشست دولتمردان دفاع مقدس با حضور سفرا، وزرا و استانداران ، جمع آوری اشیاء و تشکیل موزه و مستندات دوران دفاع مقدس از جمله این دستاوردهاست.
معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد: تجمیع بیش از 110هزار سند و تصویر و انجام مصاحبه با بیش از 500 نفر از دولتمردان آن زمان و اسکن و دسته بندی اسناد مرتبط با نقش دولت با دفاع مقدس و بیش از 32هزار سند که مرتبط با فعالیت های دیپلماتیک وزارت خارجه است از دیگر دستاوردهای دولتمردان در دولت دفاع مقدس می توان عنوان کرد.
معظم زاده گفت: این قادامات برای نخستین بار بعد از تمامی 8 سال دفاع مقدس در دولت تدبیر و امید مطرح شده و به سرانجام رسید که دوستان آن را حرکت در مسیر خروشان و تداوم بخش متعالی و معنوی هشت سال دفاع مقدس ارزیابی می کنند.
در پایان از مجموعه کتاب ها و مستندان جمع آوری شده دوران دفاع مقدس رونمائی شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر