کد خبر: 36839
A

هواپیماهای بال ثابت و دوزیست آب نشین به نیروی دریایی سپاه الحاق شد+ تصاویر

با حضور سرلشکر جعفری و سرداران سلامی و فدوی مراسم الحاق رسمی هواپیماهای بال ثابت و دوزیست آب نشین به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.

هواپیماهای بال ثابت و دوزیست آب نشین به نیروی دریایی سپاه الحاق شد+ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه و سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه، مراسم الحاق رسمی هواپیماهای بال ثابت و دوزیست آب نشین از جمله هواپیمای دو موتوره سری LA-8 به مجموعه توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هواپیماهایی که در این مرحله به سازمان نیروی دریایی سپاه پیوستند با قابلیت‌های گوناگون گشت و شناسایی، پشتیبانی، امداد و نجات، آتشنشانی، ترابری دریایی و... از توانمندی فرود در آب، حرکت در آب به مانند یک شناور تندرو و همچنین کلیه عملیات های پروازی در ارتفاع های گوناگون برخوردارند و به دلیل بهره مندی از این قابلیت به پرندگان دوزیست و آب نشین مشهور هستند.

سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه در حین الحاق 4 فروند هواپیمای آب نشین به هوادریای نیروی دریایی سپاه گفت: روند بالا بردن توان و استطاعت نیروی دریایی و نیروهای دیگر سپاه یک روند دائمی است و تعطیل پذیر نبوده و نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: الحاق این پرنده های آب نشین به نیروی دریایی سپاه در همین راستا است.

همچنین سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه طی سخنانی در این مراسم تأکید کرد: اگر بخواهیم امن، آزاد، مستقل، آرام و پیشرفته زندگی کنیم، باید قدرتمند باشیم.

سردار سلامی گفت: قدرت های سلطه طلب جهان هنوز هم از ایده آل ها، آرمان ها و رؤیاهایشان دست برنداشته اند و مدام خواب های آشفته می بینند و این خواب ها را به توطئه، فتنه، طرح و برنامه تبدیل می کنند.



جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه افزود: این قدرت ها مدام دنبال این هستند که آرزوهایشان را از صفحات ذهنشان به واقعیت های روی زمین تبدیل کرده و برای همین هم هزینه می کنند.

سردار سلامی اظهار داشت: ما هم در چنین میدانی هستیم و باید این قدرت را به تدریج اما پرشتاب به بلوغ برسانیم. ما الان با آن بخش از قدرتهایمان که به بلوغ رسیده اند توانسته ایم موازنه را با قدرت ها برقرار و بازدارندگی ایجاد کرده، دشمن را به عقب رانده و به شکست وادار کنیم و این در خیلی از جنبه ها رخ داده است و در سایر جنبه ها این برای ما یک راهبرد اساسی است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر