کد خبر: 36841
A

ظریف: جهان اسلام در همبستگی با مردم فلسطین ثابت قدم است

– وزیر امور خارجه ایران بر حضور چشمگیر رییسان کشورهای اسلامی در نشست اضطراری سران این کشورهای اسلامی در استانبول تاکید و اعلام کرد: تمامی جهان اسلام در همبستگی با مردم فلسطین ثابت قدم است .

ظریف: جهان اسلام در همبستگی با مردم فلسطین ثابت قدم است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمد جواد ظریف در صفحه توییتری خود نوشت: حضور چشمگیر روسا در اجلاس اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی، به رغم معدودی استثنای قابل توجه، بسیار دلگرم کننده بود.
وزیر امور خارجه در این پیام افزود: تمامی جهان اسلام در همبستگی با مردم فلسطین ثابت قدم است و هدیه ترامپ از چیزی که متعلق به او نیست، به افرادی که استحقاق آن را ندارند را مردود می شمارد.
به گزارش ایرنا، هیات رسمی جمهوری اسلامی ایران به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه شب گذشته برای شرکت در نشست فوق العاده سران کشورهای اسلامی وارد استانبول شد.
در این نشست مقامات 57 کشور و در سطح روسای جمهوری و نخست وزیران بیش از 20 کشور اسلامی از جمله ایران، فلسطین، اردن، قطر، پاکستان، کویت، اندونزی، مالزی، آذربایجان، لیبی، سومالی، سودان، لبنان، گینه، افغانستان، بنگلادش، توگو، عمان و یمن شرکت کردند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر