کد خبر: 37058
A

کواکبیان: روحانی هیچ‌گاه نگفت من اصلاح‌طلبم/ترامپ هیچ وقت برجام را پاره نمی‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه روحانی هیچ‌گاه نگفت من اصلاح طلبم و حتی جهانگیری گفت من نماینده پوششی هستم، گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیدای اصلاح‌طلب نداشتیم و در گزینه‌ها "روحانی" خیرالموجودین بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مصطفی کواکبیان عصر امروز در مراسم روز دانشجو که توسط انجمن اسلامی دانشجویان نسل نو دانشگاه آزاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: در وهله اول کسب دانش و علم‌آموزی جزو نخستین بایدهای دانشجویان است و دانشگاه و دانشجویان مرجع فکری جامعه محسوب شده و برای ارتقای این بینش باید در عرصه سیاست ورود کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه دانشجویان باید بدانند در اجتماع چه جریانی وجود دارد، افزود: اگر دانشجویان مطلع نباشند ممکن است با موجی فریب بخورند.

کواکبیان با بیان اینکه دانشجو منزوی نیست و همواره آرمان‌گرا است، ادامه داد: دانشجو بدون اهداف آرمانی در دانشگاه نباید فعالیت کند و آرمان‌های آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی، توسعه کشور و مردم‌سالاری در حکومت از جمله مهم‌ترین موارد این آرمان‌هاست و از همه مهم‌تر آرمان مقابله با استکبار است.

وی افزود: دانشجویان نسبت به فیش‌های نجومی و اختلاس‌ها ساکت نباشند و براساس واقعیت‌ها باید ملزومات حرکت دانشجویی را دنبال کنند و مطالبه‌گری دانشجویان حائز اهمیت است و در قالب بیانیه و همایش این آرمان‌ها را تبیین کنند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با تاکید بر‌اینکه جامعه‌ای به‌صلاح می‌رسد که امر به معروف و نهی منکر در آن وجود داشته باشد، عنوان کرد: باید حرف‌های دانشجویان شنیده شود. البته خطوط قرمز انقلاب و اسلام باید توسط دانشجویان رعایت شود و انجمن‌های اسلامی نیز باید بر پایه اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه هر دانشگاهی متناسب با پذیرش دانشجو باید اشتغال‌زایی کند، عنوان کرد: ارتباط صنعت با دانشگاه باید یک جایی عمل شود و فارغ التحصیلان لیسانس به بالا بیشترین مراجعه را به نمایندگان مجلس برای کار و اشتغال دارند و طرح‌های قانونی اشتغال‌آور باید ایجاد شود.

کواکبیان با بیان اینکه روحانی هیچ‌گاه نگفت من اصلاح‌طلبم و حتی جهانگیری نیز گفت که من نماینده پوششی هستم، افزود: در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای اصلاح‌طلب نداشتیم و اصلاح طلبان به روحانی کمک کردند و در گزینه‌ها "روحانی" خیرالموجودین بود و شعارها و وعده‌های روحانی را باید مطالبه کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: ترامپ هیچ وقت برجام را پاره نمی‌کند و کل اتحادیه اروپا محکم روی برجام ایستاده ولی برخی اوقات اروپا نیز تکه‌پراکنی می‌کند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر