کد خبر: 37115
A

استاندار گلستان: توسعه گلستان نیازمند عزم همگانی است

استاندار گلستان با بیان اینکه توسعه این استان نیازمند عزم و اراده همگانی است، اظهار کرد: مردم همواره ثابت کرده اند که در همه زمینه ها همکاری و مشارکت لازم را داشته اند و ما باید بتوانیم از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری و توسعه استفاده کنیم.

استاندار گلستان: توسعه گلستان نیازمند عزم همگانی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید مناف هاشمی عصر روز شنبه 25 آذر در شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، خاطرنشان کرد: استان گلستان ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های اقتصادی برای سرمایه گذاری دارد که باید به نحو مطلوب معرفی شود.
وی از پارک ملی گلستان با قدمت 60 ساله، جزیره آشوراده و ... به عنوان ظرفیت های مهم استان برای توسعه نام برد و افزود: باید زمینه را برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم کنیم.
وی گفت: از زمان حضور در این استان به عنوان استاندار تا به امروز با حدود 50 سرمایه گذار بخش خصوصی گفتگو و برای شناسایی مشکلات، از تمامی شهرک ها و واحدهای صنعتی استان بازدید کرده ام.
استاندار گلستان در این جلسه از کارشناسان ادارات کل بازرسی و اطلاعات در حوزه نظارت بر تسهیلات اشتغالزایی و موانع تولید قدردانی کرد و خواستار استمرار این نظارت ها شد.

استاندار گلستان با اشاره به مدت زمان کوتاه باقی مانده تا تصویب بودجه 97 کل کشور در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: سهم استان گلستان در بودجه 97 کشور یکی از شاخص های مهم برای ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی در یک ماه آینده خواهد بود.
وی اظهار کرد: طی 2 ماه گذشته پیگیری های متعددی از سوی شخص بنده به عنوان استاندار و تعدادی از مدیران استان برای افزایش بودجه استان انجام شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه بودجه سال 97 خصوصا در حوزه عمرانی با رویکرد کاهشی بسته خواهد شد، مدیران دستگاه های اجرایی با کمک 7 نماینده استان در مجلس تلاش کنند تا شاهد کمترین کاهش یا حتی افزایش در این حوزه باشیم.
هاشمی با اشاره به ابلاغیه رییس جمهوری محترم گفت: مطابق ابلاغیه رییس جمهوری، استفاده از بانوان و جوانان باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد و انتظار می رود مدیران استان نیز در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.
استاندار گلستان همچنین به اعتبار یک هزار میلیارد تومانی برای اشتغال روستایی اشاره کرد و گفت: با توجه به 47درصد جمعیت روستایی استان، اعتبار ارزان قیمت و بسیار خوبی از سوی دولت برای اشتغالزایی روستایی در نظر گرفته شده که باید بتوانیم آن را هدفمند توزیع و به موقع جذب کنیم.
هاشمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وحدت و امنیت موجود در استان تصریح کرد: استان گلستان به عنوان استان امن محسوب می شود که این مهم رامدیون تلاشهای سربازان گمنام امام زمان عج دراداره کل اطلاعات هستیم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر