کد خبر: 37177
A

استاندار قزوین در دیدار مدیرعامل ایرنا: ارتباط برخی مدیران با رسانه ها ضعیف است

استاندار قزوین در دیدار مدیرعامل ایرنا بیان کرد:ارتباط برخی مدیران دستگاه ها با رسانه ها ضعیف است و از انتقادات آنها دلگیر می شوند.

استاندار قزوین در دیدار مدیرعامل ایرنا: ارتباط برخی مدیران با رسانه ها ضعیف است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار محمد خددادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: آموزش مدیران در حوزه رسانه و تبیین اهمیت این حوزه به این قشر باید در دستور کار قرار بگیرد چون به دلیل رسانه ای نبودن برخی مدیران، آنان از انتقادهای رسانه ها دلگیر شده و ارتباط بعضی از این افراد نیز با اصحاب رسانه ضعیف است.
وی افزود: در همین زمینه در آینده ای نزدیک نشست مشترک مدیران دستگاه ها،روابط عمومی ها و رسانه ها با محوریت اطلاع رسانی و تعامل بیشتر در این خصوص با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه برگزار خواهد شد
استاندار با تاکید بر اینکه مدیران باید از ظرفیت رسانه ها به شکل حداکثری بهره برداری کنند، افزود:استفاده از ظرفیت رسانه ها برای انتقال مطالب و محتوا به مدیران و مسئولان در حل مسایل و مشکلات جامعه بسیار موثر و مفید است.
استاندار قزوین در ادامه گفت: باید با کمک رسانه ها بتوانیم ظرفیت های قزوین که کمتر برای هموطنان شناخته شده است را معرفی کنیم.
محمد خددادی  در این  دیدار در سخنانی افزود: به دلیل ضعف گردش اطلاعات در کشور، مردم تهران از خیلی مسایل استان ها و استانها نیز از شهرستان ها اطلاع ندارند بنابراین باید با تولید و گردش اطلاعات ضعف موجود را از بین ببریم.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به اهمیت گردش اطلاعات، اضافه کرد: بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی ها برای هم افزایی و همکاری در خصوص پیشبرد یک هدف تنها با گردش اطلاعات میسر است.
وی، قدرت اصلی رسانه را در تولید اطلاعات دانست و گفت: قدرت برتر هر دستگاهی نیز جلب مشارکت در مسیر توسعه است.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به نیاز مدیران و رسانه ها به اجماع برای حل مسایل و مشکلات موجود، ادامه داد: برهمین اساس قرائت سازی از ظرفیت ها و اولویت های قزوین باید منجر به اجماع در سطح ملی و این استان برای این دیار شود.
گفتنی است در پایان این دیدار، علی حیدرشاه حسینی به عنوان رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین معرفی شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر