کد خبر: 37181
A

موافقت وزیر کشور با تاسیس 35 دهیاری جدید در استان کرمانشاه/تبدیل روستای سمیع آباد به شهر در استان خراسان رضوی

وزیر کشور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه با تاسیس 35 دهیاری در روستاهای این استان و همچنین تبدیل روستای سمیع آباد به شهر در شهرستان تربت جام در استان خراسان رضوی موافقت کرد.

موافقت وزیر کشور با تاسیس 35 دهیاری جدید در استان کرمانشاه/تبدیل روستای سمیع آباد به شهر در استان خراسان رضوی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در نامه رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به بازوند استاندار کرمانشاه آمده است: با توجه به پیشنهاد تاسیس دهیاری در تعدادی از روستاهای آن استان و با عنایت به ماده واحده قانون تاسیس دهیاری های خودکفا در روستاهای کشور، تاسیس دهیاری در روستاهای تابعه شهرستان های پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، روانسر، سرپل ذهاب، کرمانشاه، گیلانغرب و هرسین در صورتی که خارج از محدوده شهرهای همجوار باشند بلامانع اعلام می شود.

**موافقت با تبدیل روستای سمیع آباد به شهر در استان خراسان رضوی
همچنین رحمانی فضلی در ابلاغیه ای به رشیدیان استاندار خراسان رضوی با تبدیل روستای سمیع آباد مرکز بخش پایین جام به شهر موافقت کرد.
در ابلاغیه وزیر کشور به رشیدیان استاندار خراسان رضوی آمده است؛ در اجرای ماده 1 قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و با توجه به مطالعات کارشناسی با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای سمیع آباد مرکز بخش پایین جام، شهرستان تربت جام به شهر موافقت می شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر