کد خبر: 37254
A

دستگیری رئیس سابق بانک ملی کرمان ارتباطی به سپاه ندارد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پاسخ به این پرسش که آیا دستگیری رئیس سابق بانک ملی کرمان به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال توسط سپاه انجام شده است؟ گفت: این دستگیری هیج ارتباطی با سپاه نداشته و توسط دستگاه قضایی استان کرمان صورت گرفته است.

دستگیری رئیس سابق بانک ملی کرمان ارتباطی به سپاه ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار غلامعلی ابوحمزه منطقه کویر، پیرامون موضع سپاه در برخورد با مفسدان اقتصادی در استان کرمان گفت: در حال پیگیری مسایل و موارد مفاسد اقتصادی در استان هستیم و برخورد قاطعی را در این زمینه خواهیم داشت.

حمزه در پاسخ به این پرسش که آیا دستگیری رئیس سابق بانک ملی کرمان به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال توسط سپاه صورت گرفته؟ گفت: این دستگیری هیج ارتباطی با سپاه نداشته و توسط دستگاه قضایی استان کرمان صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درباره آخرین وضعیت تهیه کانکس و توزیع آن در مناطق زلزله خیز استان عنوان کرد: در ستاد بحران استان ساخت 2 هزار کانکس مطرح و تصمیم‌گیری لازم در این خصوص اتخاذ شد و مقرر گردید پس از ساخت، این کانکس‌ها در اختیار سپاه قرار داده شود، سپاه از آنها نگهداری و در مواقع ضرور در مناطق مورد نیاز توزیع کند.


کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر