کد خبر: 37267
A

شوشتری: حراست در اجرای وظایف خود نباید کوتاهی داشته باشد

رییس مرکز حراست وزارت کشور با اشاره به اینکه وظیفه حراست مراقبت از سلامت سیاسی، مالی و اخلاقی کارکنان وزارت کشور، سازمان‌های تابعه، استانداری‌ها و فرمانداری‌هاست گفت: ما هرگز نباید در اجرای مسئولیت‌های خود که وظایف گسترده و پر دامنه‌ای است کوتاهی داشته باشیم.

شوشتری: حراست در اجرای وظایف خود نباید کوتاهی داشته باشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدابراهیم شوشتری در جلسه فصلی با کارکنان حراست مرکز وزارت کشور و سازمان‌های تابعه تاکید کرد: اگر ما در کار خود کوتاهی کنیم و در اثر این کوتاهی تخلفی در این مجموعه انجام شود، ما هم در گناه کسی که تخلف کرده است، شریک هستیم.
وی در ادامه افزود: ‌امام علی (ع) می‌فرمایند که کسی که پنهانش را اصلاح کند، خدا آشکارش را اصلاح می‌کند. همه ما علاقمند هستیم که خود را در مقابل دیگران موجه جلوه دهیم. برای رسیدن به این هدف باید راهکاری که امام علی (ع) به ما معرفی کرده است را به کار گیریم. اگر افراد پنهان خود را اصلاح کنند، خداوند کاری ‌می‌کند که آنها در میان مردم موجه و محبوب شوند.
رییس مرکز حراست وزارت کشور در پایان خاطرنشان کرد: حراست در اداره‌ها و سازمان‌ها فقط  ناظر رفتار و کردار ظاهری افراد هستند و ده درصد اقدامات کارکنان را می بیند اما اگر کسی خدا را ناظر بداند، هیچ تخلفی نمی‌‌کند.
وی خطاب به حاضران در جلسه گفت: انتظار دارم همه به نماز اول وقت توجه کنند زیرا نماز اول وقت تاثیر جدی در کارها دارد. در نماز جماعت اول وقت حتما شرکت کنید زیرا هیچ کاری مهم تر از نماز نیست، نماز برای خداست و خدا همه چیز ماست.
 
عکس های مرتبط :
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر