کد خبر: 37270
A

افتتاح اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در ستاد، صف و سازمان های وابسته به وزارت کشور، دوشنبه 27 آذر ماه

اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در ستاد، صف و سازمان های وابسته به وزارت کشور، در دو رشته والیبال و دارت، روز دوشنبه 27 آذر ماه در مجتمع فرهنگی ورزشی کشور در خزرآباد استان مازندران، آغاز می‏شود.

افتتاح اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در ستاد، صف و سازمان های وابسته به وزارت کشور، دوشنبه 27 آذر ماه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به همت دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور و با حمایت و همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه، اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در ستاد، صف و سازمان های وابسته به وزارت کشور، در دو رشته والیبال و دارت، روز دوشنبه 27 آذر ماه در مجتمع فرهنگی ورزشی کشور در خزرآباد استان مازندران، آغاز می‏شود و تا روز جمعه 1/10/96 ادامه خواهد داشت.
مراسم افتتاحیه این مسابقات عصر روز دوشنبه، 27/9/96 با حضور و سخنرانی دکتر فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده برگزار خواهد شد.
در این مسابقات، 15 تیم در رشته دارت و 10 تیم در رشته والیبال حضور خواهند یافت. استان های اردبیل، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، سمنان، فارس، قم، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، یزد و تیم های سازمان ثبت احوال و وزارت کشور در رشته دارت و استان های اردبیل، ایلام، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کرمان، هرمزگان، همدان، یزد و تیم وزارت کشور در رشته والیبال، شرکت خواهند داشت.
مراسم اختتامیه این مسابقات نیز صبح روز جمعه 1/10/96 با حضور مسئولین ارشد وزارت کشور از جمله، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، استاندار مازندران و مشاور وزیر کشور درامور زنان و خانواده برگزار خواهد شد.
دکتر فرهمندپور، هدف از این برنامه را که برای اولین بار در وزارت کشور برگزار می گردد، افزایش نشاط عمومی همکاران خانم، افزایش رضایت شغلی آنان، جلب اهتمام بیشتر نسبت به ورزش بانوان و شکل گیری و تقویت تیم های ورزشی بانوان استان های کشور معرفی کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر