کد خبر: 37272
A

همه ما مسلمانان به ندای مظلومان فلسطین پاسخ مثبت می دهیم/اگر جرات دارند انتقال سفارت را انجام دهند

رییس شورای اجرایی مجلس ایران در بین المجالس جهانی گفت: همه ما مسلمانان به ندای مظلومان فلسطین که مواجهه با زورگویی‌های رژیم صهیونیستی است، پاسخ مثبت می دهیم، به خصوص در شرایطی که ترامپ یک تصمیم احمقانه و نابخردانه گرفته است.

همه ما مسلمانان به ندای مظلومان فلسطین پاسخ مثبت می دهیم/اگر جرات دارند انتقال سفارت را انجام دهند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مصطفی کواکبیان روز دوشنبه در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی افزود: موضوع فلسطین دیگر مخصوص فلسطینی ها و کشورهای عربی نیست، بلکه متعلق به مجموعه کشورهای اسلامی است.
رییس شورای اجرایی مجلس ایران ادامه داد: پارلمان‌ها باید مردم را تشویق کنند تا به این اقدام اعتراض کنند و نحوه ارتباطات سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی خود را با آمریکا بار دیگر تعریف کنند و آمریکا را از این تصمیم خود پشیمان سازند.
وی یادآور شد: تصمیم نابخردانه ترامپ موجب خشم ملت‌های اسلامی در سراسر جهان می شود و آتش این خشم دامن رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت و کمتر از ربع قرن طول نخواهد کشید که شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی باشیم.
کواکبیان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران طرحی را ارائه داده که جلوی خوی تجاوزگرایانه رژیم صهیونیستی را بگیرد زیرا معتقدیم کشور فلسطین متعلق به فلسطینی‌ها است؛ اگر جرات دارند انتقال سفارت را انجام دهند.
وی گفت: بر اساس این طرح می خواهیم رفراندومی در فلسطین برگزار شود و مردم فلسطین برای خود تصمیم بگیرند.
به گزارش ایرنا نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی امروز با حضور ١١ کشور اسلامی در تهران برگزار می شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر