کد خبر: 37360
A

قرائت نامه عذرخواهی آقای وزیر در صحن مجلس/خدا نیامرزد مرا اگر توهین به بندگان خدا را در سر بپرورانم

نماینده رشت از وزیر کشاورزی خواست که از کشاورزها به دلیل اظهارنظر حاشیه‌سازش عذرخواهی کند، نکته‌ای که پزشکیان با قرائت نامه عذرخواهی وزیر، آن را ختم به خیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جبارکوچکی‌نژاد در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای حجتی در یکی از شهرستان‌ها حضور پیدا کردهکه به جای پاسخ قانع‌کننده و توضیح به کشاورز، به او توهین کرده است.

او ادامه داد: کشاورز همان کسی است که رهبری درباره‌اش فرمودندکه باید دست کشاورزان را بوسید که آنها با رنج کار می‌کنند و محصولاتی تولید می‌کنند.آقای حجتی به جای تقدیر از کشاورز به آنها توهین کرد و گفت که بهتر است این کشاورزسبوس برنج بخورد تا عقل و هوشش زیاد شود تا حرف‌های او را بفهمد، این نمونه بارز توهیناست.

نماینده رشت با بیان این جمله که «وزیر کشاورزی باید رسما از کشاورزان گندمکار و شالیزارعذرخواهی کند.»، افزود: در حال حاضر شاهد واردات بیش از یک میلیون تن برنج هستیم کهباعث شده دسترنج کشاورزان روی دستشان بماند. باید آقای وزیر به جای توهین، پاسخ ایناقدامات را بدهد.

پس از این تذکر، مسعود پزشکیان که ریاست مجلس را برعهدهداشت،  پاسخ داد: آقای حجتی روز گذشته متنیرا منتشر کرد که در آن از این کشاورز عذرخواهی کرده است، در این متن آمده است «خدانیامرزد حجتی را که اگر خدای ناکرده شائبه توهین به بندگان خدا را در سر خود بپروراندچه برسد به کشاورز دل‌سوخته و زحمت‌کشی که تلاش می‌کند افت قیمت حاصل از تلاش سالانهمحصولش (برنج) را به گوش مسئولان برساند».

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر