کد خبر: 37439
A

سرمایه گذاری 4850 میلیارد ریالی، رهاورد فعالیت 100 روزه دولت دوازدهم در حوزه اشتغال همدان

استاندار همدان گفت: چهارهزار و 850 میلیارد ریال در 100 روز نخست فعالیت دولت دوازدهم در این استان برای ایجاد اشتغال سرمایه گذاری شده است.

سرمایه گذاری 4850 میلیارد ریالی، رهاورد فعالیت 100 روزه دولت دوازدهم در حوزه اشتغال همدان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدناصر نیکبخت  اظهار داشت: با این میزان سرمایه گذاری در فاصله زمانی 20 مرداد تا یکم آذر ماه سال جاری برای یک هزار و 984 جویای کار، اشتغال ایجاد شده است.
وی ادامه داد: همچنین در مدت زمان یاد شده 24 فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 864 میلیارد ریال و اشتغالزایی 472 نفر صادر شده است.
وی درباره پرداخت تسهیلات برای تکمیل طرح های نیمه تمام گفت: هفت هزار و 979 طرح در 100 روز نخست فعالیت دولت دوازدهم در استان همدان تسهیلات دریافت کردند که 34 طرح از این تعداد مربوط به بخش رونق است.
استاندار همدان اضافه کرد: پنج هزار و 426 میلیارد ریال تسهیلات در قالب های مختلف برای رونق تولید و کسب و کار به واحدهای تولیدی این استان پرداخت شده است.
نیکبخت افزود: از زمان آغاز به کار دولت دوازدهم تاکنون هشت طرح در پنج شهرستان همدان،کبودرآهنگ، رزن، اسدآباد و تویسرکان بهره برداری شده است.
وی اظهار کرد: شرکت تدبیر دارو سلامت تولید کننده (امپرازول - اورایستات) با سرمایه گذاری 48 میلیارد و 232 میلیون ریال و شرکت الوند شیمی تولید کننده فلوراید، سطل ایزوله، کیسه بدون بافت پلاستیکی در تویسرکان بهره برداری شده است که در مجموع برای 54 نفر اشتغال ایجاد کردند.
استاندار همدان بیان کرد: همچنین بهره برداری از شرکت بتن صنعت بریس (توسعه) تولید کننده تراوست بتنی - تیر و پایه برق در شهرستان همدان برای 27 جویای کار، اشتغال فراهم کرد.
نیکبخت افزود: شرکت صبا نور تولید کننده گندله سنگ آهن و واحد کیسه بافی کاویان پود تولید کننده گونی پروپیلن بافته شده ساده و لمینت شده با روی کار آمدن دولت دوازدهم در اسدآباد بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: 112 میلیارد و 524 میلیون ریال برای بهره برداری از واحد کیسه بافی کاویان سرمایه گذاری شد که برای 140 نفر فرصت شغلی ایجاد کرد همچنین با سرمایه گذاری 971 میلیارد ریالی برای شرکت صبا نور 130 تن مشغول به کار شدند.
وی ادامه داد: 2 طرح پیام آوران مهر الوند تولید کننده انواع ترشی و مربا و شرکت کاویان پودر تولید کننده پودر سنگ - بنتونیت با ایجاد 20 فرصت شغلی و سرمایه گذاری 55 میلیارد و 800 میلیون ریال در کبودرآهنگ بهره بردای شد.
استاندار همدان گفت: شرکت بین المللی الکترونیک رایان نیک نیز در دولت دوازدهم در شهرستان رزن افتتاح شد که برای 20 نفر اشتغال ایجاد کرد.
نیکبخت افزود: عملیات اجرایی کارخانه مهان کاغذ سرکان مربوط به بازیافت کاغذ و مواد سلولزی با ظرفیت 100 هزار تن و ایجاد اشتغال برای 147 نفر و سرمایه گذاری 370 میلیارد و 470 میلیون ریال در تویسرکان آغاز شد.
ایجاد 19 هزار و 980 شغل برای سال 96 در استان همدان پیش بینی شده که براساس آخرین گزارش 11 هزار و 401 فرصت شغلی ایجاد شده است و در سامانه رصد قابل راستی آزمایی است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر