کد خبر: 37458
A

بانک ها و دستگاه های اجرایی نهایت تلاش را در جذب تسهیلات اشتغال زای روستایی داشته باشند

استاندار گلستان با اعلام مهلت زمانی برای بانک های عامل و برخی دستگاه های اجرایی، بر لزوم هماهنگی بیشتر درون استانی جهت جذب تسهیلات اشتغال زای روستایی ابلاغی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تاکید کرد.

بانک ها و دستگاه های اجرایی نهایت تلاش را در جذب تسهیلات اشتغال زای روستایی داشته باشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نشست بررسی عملکرد بانک ها و دستگاه های اجرایی در جذب تسهیلات اشتغال زای روستایی ابلاغی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با حضور استاندار گلستان برگزار شد.
در این جلسه، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گزارشی از عملکرد هر یک از بانک ها و دستگاه های اجرایی در جذب تسهیلات اشتغال زا روستایی ارائه کرد.
 دکتر سید مناف هاشمی نیز با اشاره به ظرفیت های اشتغال روستایی استان و مزیت های سرمایه گذاری در روستا، اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت به روستاها، ایجاد اشتغال جدید در روستاها و جذب سرمایه گذار برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در مناطق روستایی باید در اولویت باشد.
هاشمی خاطرنشان کرد: معاونت امور عمرانی استانداری و اداره کل امور روستایی و شوراها استانداری هر هفته با برگزاری نشست هایی با حضور دستگاه ها و بانک ها به رصد عملکرد و بررسی پیشرفت صورت گرفته در این رابطه بپردازند.
استاندار گلستان گفت: نوع اقدام در رابطه با تسهیلات اشتغال زا ابلاغی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری می بایست به گونه ای باشد که علاوه بر جذب کامل تسهیلات اختصاص یافته به استان، از اعتبارات جذب نشده سایر استان ها نیز نهایت بهره را ببریم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر