کد خبر: 37473
A

تشکیل کار گروه ویژه رفع مشکلات ارتباطی استان کرمان با دستور وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی تماس تلفنی با استاندار کرمان، از راه اندازی کارگروه ویژه ای به منظور تقویت و توسعه پوشش ارتباطی استان کرمان در وزارتخانه خبر داد.

تشکیل کار گروه ویژه رفع مشکلات ارتباطی استان کرمان با دستور وزیر ارتباطات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در پی بروز دو زلزله به بزرگی ۶.۱ و ۶.۲ ریشتر و پس لرزه های متعدد در استان کرمان و همچنین اختلال ایجاد شده در شبکه های ارتباطی استان، محمدجواد آذری جهرمی بعد از ظهر پنجشنبه طی تماس تلفنی با استاندار کرمان، از راه اندازی کارگروه ویژه ای به منظور تقویت و توسعه پوشش ارتباطی استان کرمان در وزارتخانه خبر داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این گفتگو افزود: به منظور رفع مشکل پوشش ارتباطی استان کرمان به اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل دستورات ویژه ای داده شده است.
آذری جهرمی با اشاره به دلاوری ها و شجاعت مردم استان کرمان در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین نقش تاثیرگذار لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: مردم کرمان حق زیادی بر گردن انقلاب دارند و شایسته بهترین ها هستند.
وی ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده شهرستان راور، یادآورشد: در اولین فرصت به اتفاق جمعی از معاونین جهت دیدار با مردم شریف و صبور استان کرمان و همچنین بازدید از وضعیت شبکه های ارتباطی، به استان کرمان سفر خواهم کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این گفتگوی نیم ساعته، تصریح کرد: در آینده ای نزدیک تیمی از کارشناسان وزارتخانه متبوع جهت پایش نقاط کور و فاقد پوشش ارتباطی تلفن همراه، به استان کرمان سفر خواهند کرد.
وی از استاندار کرمان درخواست کرد تا سلام ویژه ایشان را به مردم شریف کرمان ابلاغ نماید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر