کد خبر: 37592
A

هشدارهای استاندار تهران: در شرایط اضطرار هستیم /مردم برای امنیت بیشتر از تهران خارج شوند

مقیمی گفت: ورزشگاه‌ها و حرم مطهر امام خمینی دیشب پذیرای مردم بود و این مکان‌ها امنیت بهتری نسبت به دیگر مکان‌ها دارند؛ مردم در صورت امکان برای امنیت بیش‌تر از تهران خارج شوند و در شهر خطوط ویژه را برای عبور و مرور انتخاب نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمد حسین مقیمی استاندار تهران گفت: ستاد مدیریت بحران در شهرداری تهران تشکیل شد. هم‌چنین مدیریت شهر تهران با شهردار تهران و استان تهران با استاندار است.

وی افزود: برای جلوگیری از تداخل تقسیم کار شد و جلسات متعدد تشکیل شد. هم‌چنین شهر تهران با جمعیت 5/5 میلیون دیشب شرایط سختی داشت.

مقیمی با اشاره به وقوع زلزله در شب گذشته گفت: به شهرستان های استان ابلاغ شد آماده باشند. از شب گذشته هلال احمر، اورژانس، بیمارستان ها، اداره برق، آب و فاضلاب و مخابرات آماده باش کامل هستند.

وی در ادامه افزود: هلال احمر که مسوول امداد ونجات است امکانات را در اختیار دارد و از دیشب در آماده‌باش کامل است.

مقیمی اظهار داشت: در تهران به دلیل ایجاد آرامش و جلوگیری از آلودگی هوا روز پنج‌شنبه تعطیل اعلام شد.

استاندار تهران افزود: از الان تا زمانی که به شرایط عادی باز گردیم شرایط اضطرار است و اگر لازم باشد چادر و اسکان اضطراری در تهران در نظر گرفته و توزیع خواهد شد.

مقیمی در پایان گفت: ورزشگاه ها و حرم مطهر امام خمینی دیشب پذیرای مردم بود و این مکان ها امنیت بهتری نسبت به دیگر مکان‌ها دارند؛ مردم در صورت امکان برای امنیت بیش‌تر از تهران خارج شوند و در شهر خطوط ویژه را برای عبور و مرور انتخاب نکنند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر