کد خبر: 37600
A

اطمینان خاطر وزیر کشور به مردم؛ به شایعات درباره زلزله توجه نکنید/آرامش را حفظ کنند،جای نگرانی نیست

وزیر کشور از همکاری خوب و صبر و شکیبایی مردم استان‌های تهران، البرز، قزوین و قم در زلزله شب گذشته تقدیر کرد و گفت: امنیت کامل در تمامی این استان‌ها حکم فرما است و جای هیچ نگرانی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به موضوع زلزله شب گذشته در تهران اظهار داشت: از زمان وقوع این حادثه تمامی مسئولان و دستگاه های انتظامی، خدماتی و امدادی در تهران و سایر استانها که تحت تاثیر این حادثه بودند در آمادگی کامل بودند و اکنون این آمادگی در تمامی سطوح وجود دارد.

وی افزود: همچنین شب گذشته به مسئولان نسبت به افزایش آمادگی ها تأکید و دستورات لازم برای اتخاذ تدابیر مناسب انجام شد لذا در این زمینه جای هیچ نگرانی وجود ندارد و مردم آرامش خود را حفظ کنند.

وزیر کشور از همگرایی تمامی دستگاه‌ها برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: مردم به شایعات منتشره در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار رسمی را تنها از صدا و سیما و رسانه های رسمی کشور دریافت کنند.

رحمانی فضلی از همکاری خوب و صبر و شکیبایی مردم استان‌های تهران، البرز، قزوین و قم در زلزله شب گذشته تقدیر کرد و گفت: امنیت کامل در تمامی این استان‌ها حکم فرما است و جای هیچ نگرانی نیست.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر