کد خبر: 37615
A

جهانگیری شب یلدا را به همه ایرانیان تبریک گفت/صبح پیروزی بر مشکلات از پس یلدای تنگناها فرا می رسد

معاون اول رییس جمهوری در پیامی اینستاگرامی با تبریک شب یلدا به همه ایرانیان تاکید کرد: مردم خوب ماکه در جاهایی آسیب دیده از زلزله ، در جاهایی نگران از زلزله، در مناطقی مواجه با هوای آلوده و در مناطقی رو به رو با برخی مسائل و مشکلات، یلدا را از یاد نبرده اند و ان شاءالله به همت و همراهی ملت و دولت، صبح پیروزی بر مشکلات از پس یلدای تنگناها فرا می رسد.

جهانگیری شب یلدا را به همه ایرانیان تبریک گفت/صبح پیروزی بر مشکلات از پس یلدای تنگناها فرا می رسد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسحاق جهانگیری امروز - پنج شنبه - در اینستاگرام شخصی خود نوشت: امشب همه ایرانیان در داخل و خارج از کشور بنا به سنتی دیرپا و انسانی، نشاط و امید و مهربانی را به میان خانه های خود می برند.
وی در این پیام افزود: جشن های کوچک و بزرگ شب یلدا در همه جای ایران یعنی تلاش برای دیدار دوباره، گفتگوی دوباره و شادی دوباره.
معاون اول رییس جمهوری یادآور شد: باید به استقبال این رسم فرخنده رفت؛ رسمی که فرد، خانواده و جامعه ایرانی را حتی در سختی ها سرزنده می کند.
جهانگیری در این پیام ابراز امیدواری کرد: امسال هم مردم خوب ما که در جاهایی آسیب دیده از زلزله اند و در جاهایی نگران از زلزله، در مناطقی مواجه با هوای آلوده و در مناطقی رو به رو با برخی مسائل و مشکلات اند اما یلدا را از یاد نبرده اند و انشاءالله به همت و همراهی ملت و دولت، صبح پیروزی بر مشکلات از پس یلدای تنگناها فرا می رسد.
وی در پایان این پیام تاکید کرد: این شب و این نشاط و این امید به زندگی و آینده را بر همه ملت عزیز ایران مبارک.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر