کد خبر: 37717
A

آمادگى کامل دستگاه هاى انتظامی، خدماتی و امدادی در تهران و سایر استانها/ تشکر از همکارى و شکیبایى مردم در زلزله شب گذشته

وزیر کشور با درخواست از مردم برای دریافت اخبار از رسانه هاى رسمى و عدم توجه به شایعات گفت: مردم آرامش خود را حفظ کنند، جاى نگرانى نیست.

آمادگى کامل دستگاه هاى انتظامی، خدماتی و امدادی در تهران و سایر استانها/ تشکر از همکارى و شکیبایى مردم در زلزله شب گذشته
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به موضوع زلزله شب گذشته در تهران اظهار داشت: از زمان وقوع این حادثه تمامی مسئولان و دستگاه هاى انتظامی، خدماتی و امدادی در تهران و سایر استانها که تحت تاثیر این حادثه بودند در آمادگی کامل بودند و اکنون این آمادگی در تمامی سطوح وجود دارد.
وی در ادامه افزود: همچنین شب گذشته به مسئولان نسبت به افزایش آمادگی ها تأکید و دستورات لازم برای اتخاذ تدابیر مناسب انجام شد لذا در این زمینه جای هیچ نگرانی وجود ندارد و مردم آرامش خود را حفظ کنند.
وزیر کشور از همگرایی تمامی دستگاه ها برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: مردم به شایعات منتشره در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار رسمی را تنها از صدا و سیما و رسانه های رسمی کشور دریافت کنند.
رحمانی فضلی از همکاری خوب و صبر و شکیبایی مردم استان های تهران، البرز، قزوین و قم در زلزله شب گذشته تقدیر کرد و گفت: امنیت کامل در تمامی این استان ها حکم فرما است و جای هیچ نگرانی نیست.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر