کد خبر: 37720
A

تکرار مواضع روحانی از سوی وزیر اطلاعات/ لزوم حفظ آبروی مردم در رسیدگی به استعلامات

وزیر اطلاعات بر لزوم حفظ آبروی مردم در رسیدگی به استعلامات تاکید کرد و گفت: وزارت اطلاعات در احراز صلاحیت‌ها دقت لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این برای دومین بار در چند روز گذشته است که دولتمردان نسبت به روند استعلام از سوی نهادهای اطلاعاتی معترض می‌شوند. پیش از این حسن روحانی رییس جمهور در همایش یکسالگی حقوق شهروندی با انتقاد از وضعیت استعلام‌ها عنوان کرد: اگر کسی می‌آید از ما کنتور آب می‌خواهد و از آب می‌خواهد استفاده کند، از دین و مذهبش می‌پرسیم! می‌گوییم اول بیا این را پر کن که دین و مذهبت چیست؟ برای کدام گروه سیاسی هستی؟ نماز شب می‌خوانی یا نه؟! روزه و ماه رمضان و مستحبات را انجام می‌دهی؟ چه کار به کار مردم داری، آب می‌خواهد، خوب به او بدهید. مردم برق می‌خواهند، تو بگو برق می‌خواهی کتاب بخوانی و بعد یک نامه‌ای بنویسی خلاف مصالح با این برق!؟ شما چکار به این کارها داری؟ برق را بده ، پولت را بگیر.
روحانی ادامه داد: طرف می‌خواهد در مقاطع لیسانس و فوق‌لیسانس تحصیل کند، چه کار داری به زندگی‌اش؟ حراست می‌رود از همسایه می‌پرسد که این جوان، جوان خوبی است؟ اینکه در خانه‌اش زندگی می‌کند، همسرش است؟ به شما چه ربطی دارد؟ این غلط‌ها دیگر چیست؟ (اینجا)
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر