کد خبر: 37723
A

اسناد هشتادوهشتی وزیر احمدی‎نژاد علیه اصلاح‎طلبان/صفارهرندی: برای ارتباط سران فتنه باخارج سند نداریم

وزیر اطلاعات سابق با بیان اینکه مهدی هاشمی ماموریت داشت که منتظری را در مقابل نظام قرار دهد گفت: در سال 88 برادران یکی از سران فتنه به سفارت آلمان می‌رود و در جلسه‌ای با سفیر آلمان می‌گوید اگر شما می‌خواهید ایران ساقط شود باید فشار اقتصادی را بیشتر کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام حیدر مصلی با اشاره به برنامه‌ریزی شده بودن فتنه در سال 88 گفت: نکته جالبیکه وجود دارد این است که دقیقا قبل از انتخاب کمیته صیانت از آرا تشکیل می‌شود وسوالی که مطرح است این است که چرا در این کمیته شهاب‌الدین طباطبایی را مسئول می‌کنند؟و چرا اصلا این کمیته تشکیل می‌شود؟ مگر دستگاههای مختلف مسئولیت‌های خودشان راندارند؟ 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شدن فتنه قبل از انتخابات گفت: هنگامهشهیدی یک سال و نیم قبل از انتخابات برای بخشی از روزنامه‌های زنجیره‌ای شروع بهفعالیت و طرح مسائل گوناگونی علیه ایران می‌کند. او فردی است که در جاسوسبودنش شکی نیست.

مصلحی گفت: منتظری فردی بود که زندانها و شکنجه‌های بسیاری را تحملکرد و تا قائم مقام رهبری هم بالا آمد اما CIA مهدی هاشمی را کنار منتظری قرار داد. مهدیهاشمی فردی بود که قبل از انقلاب هم با CIA در ارتباط بود.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به ماموریت مهدی هاشمی معدوم در کنارمنتظری خاطرنشان کرد: مهدی هاشمی ماموریت داشت که منتظری را در مقابل نظام قراردهد. حال سوالی که مطرح است این است که اکنون این اتفاقات برای مسئولان حال نمی‌افتد؟یا در فتنه 88 این اتفاق نیفتاد؟ 

مصلحی تصریح کرد: هنگامه شهیدی در سال 88،‌ 12 نفر از داخل کشور را بهلندن فرستاد و با کمک نوری‌زاد به آموزش آنها می‌پرداختند.

وی با بیان اینکه نوع مدیریت رهبری بی‌بدیل و استثنایی بود گفت: رهبریابتدا در ماجرای 88 گزینه اتمام حجت را انتخاب کردند؛ یکی از سران فتنه را صدازدند و گفتند اگر شکایتی از انتخابات دارید آن را از طریق مراجع قانونی انجام دهید.  بعد از جلسه اتمام حجت همین که بیرونآمد آن عامل نفوذی که از ابتدا در کنارش بود و در موضع‌گیری‌ها به او خط می‌دادگفت که بلندگو دستت بگیرد و در میدان انقلاب بایست.

وزیر سابق اطلاعات گفت: فتنه 88 تمام نشده و قطعا بدانید در فتنهآینده شعارهای تند داده نمی‌شود و عکس امام نیز پاره نخواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: بدانید که دشمن در بحث اقتصادی برنامه‌ریزیسنگین کرده و عوامل داخلی دشمن نیز در حال کار کردن هستند و می‌خواهند معضلاتاقتصادی را با مشکلات اجتماعی عجین کند.

صفار هرندی: سندی دال بر نشست میان سران فتنه و دشمنان نداریم 

در همین مراسم محمدحسین صفار‌هرندی گفت: حرف ما این است که اگر حق و رأی شما هم دزدیده شده بود، چرادر 13 آبان شعارها و ارزش‌های مردم را زیر پای گذاشتید و یا مسجد که خانه خداست رابه آتش کشیدید.

وی ادامه داد: خود فتنه‌گران هم در برخی موارد بیان کردند که قضیهانتخابات بهانه بود، در حالیکه اصل نظام نشانه اصلی بود و دشمنان به دنبال اینبودند که تا نقطه مقابل مؤثر خود یعنی جمهوری اسلامی را سرنگون کنند.

صفارهرندی افزود: اگر دشمن خودش به تنهایی می‌خواست اقدامی انجام دهدناکام می‌ماند، به همین خاطر است که گزینه نظامی چندین سال است که زیر میز رفته،لذا می‌خواهند از نیروهای داخلی استفاده کنند که این نیروها همان نیروهای نشان‌دارنزدیک به‌ آمریکا نباشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در دهه 80 یکی از نویسندگان ضدانقلاب و سلطنت‌طلب نوشته بود برای تغییر نظام در ایران به یک میانجی داخلی نیازاست که نظام به آنها نگاه بدی نداشته همچنین آنها نیز به آمریکا دلبستگی داشتهباشند؛ لذا گروه‌هایی مانند نهضت آزادی که دیگر جایگاهی در کشور ندارند را بی‌فایدهدانست، یعنی انقلابیونی که از انقلاب به دلایل مختلفی عبور کرده‌اند را برای تغییرنظام لازم می‌دانست.

وی افزود: بعضی از انقلابیون پشیمان کم آوردند و دیگر برای خوداستدلالی ندارند، حتی در زمانی که اسنادی علیه فرزندانشان را دیدند، قبول نکرده وبه منافع ملی و مردم پشت کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده از کسانی هستم که می‌گویم پیش ازوقوع فتنه بین سران فتنه و دشمنان نشست و برخواستی نبوده و برای آن نیز سندینداریم، البته شاید دوستان دیگر مستنداتی داشته باشند، اما من می‌گویم دو جریانفتنه بیرونی و درونی، موازی با هم بودند که البته به گفته مقام معظم رهبری، فتنهاصلی خارج از کشور است و یک عده در داخل نیز به دلیل تخیلات خود و تمایلات خودشانو اطرافیانشان نسبت به سابق متزلزل شده که این افراد اعلام نمی‌کنند که می‌خواهندنظام را سرنگون کنند، بلکه می‌گویند کشور را نجات خواهیم داد و برای رسیدن به هدفخود بر روی پیروزی متمرکز شده و جاه‌طلب می‌شوند.

6427216

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر