کد خبر: 37781
A

استانداران ورزش بانوان شاغل را جدی بگیرند

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل مجموعه وزارت کشور گفت: استانداران ورزش بانوان شاغل را جدی بگیرند.

استانداران ورزش بانوان شاغل را جدی بگیرند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده  در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل مجموعه وزارت کشور در مجتمع فرهنگی رفاهی خزر آباد ساری گفت: استانداران ورزش بانوان شاغل را جدی بگیرند.
وی افزود : برگزاری مناسب مسابقات ورزشی بانوان برای اولین بار با نشاط و شادابی قابل تقدیر است و انتظار می رود تا شاهد توسعه رشته ها و تنوع رشته ها و حضور گسترده تر بانوان در مسابقات باشیم .
فرهمند پور حضور بانوان را در عرصه های مختلف موجب پویایی و بالندگی خواند و گفت: امیدوارم تیمهای شرکت کننده در این مسابقات همچنان فعال بوده و در این حوزه هویت بخشی شود و مسابقات تداوم یابد .
وی از عنایت و مساعدت ویژه وزیر کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور برای برگزاری باشکوه این مسابقات تقدیر و تشکر نمود و خواستار عنایت بیشتر استانداران و فرمانداران به حوزه ورزش بانوان شد .
فرهمند پور در پایان ضمن ابراز امیدواری برای ارتقاء و توسعه  ورزش بانوان در حوزه وزارت کشور از مدیران خواست تا زمینه برگزاری مسابقات ورزشی بانوان را در حوزه شهرستانی و استانی فراهم نمایند تا بانوان شاغل بتوانند با آمادگی بیشتر در دوره های بعدی مسابقات شرکت کنند .
قابل ذکر است در اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل مجموعه وزارت کشور، سازمانهای تابعه و استانداری ها  که در دو رشته والیبال و دارت برگزار گردید بیش از 220 ورزشکار در قالب 15 تیم دارت و 10 تیم والیبال به رقابت پرداختند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر