کد خبر: 37856
A

ارائه گزارش سردار غیب‌پرور از فعالیت‌های سازمان بسیج مستضعفین/ بررسی پیشنهادات بودجه‌ای نمایندگان در حوزه فرهنگ

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کمیسیون متبوعش خبرداد و گفت: گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در نشست امروز کمیسیون مطرح و بررسی شد.

ارائه گزارش سردار غیب‌پرور از فعالیت‌های سازمان بسیج مستضعفین/ بررسی پیشنهادات بودجه‌ای نمایندگان در حوزه فرهنگ
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از خانه ملت، نصرالله پژمان فر روز یکشنبه در تشریح کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:دستورکار نخست نشست امروز کمیسیون به بررسی تبصره‌های ارجاعی به کمیسیون در حوزه فرهنگ و پیشنهادات واصله نمایندگان در خصوص لایحه بودجه سال 1397 اختصاص داشت.
نماینده مردم مشهد و کلات درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مجلس دغدغه‌هایی درخصوص بودجه فرهنگی در قیاس با سایر نهادها دارند که در جریان بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس این پیشنهادات لحاظ می‌شود.
وی افزود:دستور کار بعدی کمیسیون نیز به ارائه گزارش فعالیت‌های فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین توسط سردار غیب‌پرور رئیس و معاونان وی در حوزه‌های سازندگی،فضای مجازی،فرهنگی و اجتماعی اختصاص داشت که در جریان این گزارش مأموریت‌ها و عملکرد سال‌های گذشته سازمان بسیج مستضعفین نیز در کمیسیون تشریح شد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد:علاوه بر سئوالاتی که نمایندگان مجلس درخصوص عملکرد سازمان بسیج مطرح کردند، انتظاراتی که سازمان بسیج مستضعفین از کمیسیون فرهنگی داشت، نیز مطرح شد که عمده این درخواست‌ها و انتظارات در حوزه اختصاص بودجه در راستای اجرایی کردن مأموریت‌های محوله به سازمان بسیج مستضعفین بود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر