کد خبر: 37915
A

زمستانی سخت در انتظار احمدی‎نژاد و دوستان

در سایه اتهام‎های مختلف فساد، انحراف و خیانت علیه رئیس جمهور سابق ایران، محمود احمدی‎نژاد و معاونان وی، زمستان سختی در انتظار آنهاست. همچنان‌که حمید بقایی، معاون احمدی‎نژاد به چندین سال حبس محکوم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، زمستانی که از جمعه گذشته در ایران آغاز شد، برای دشمنان و مخالفان احمدی نژاد از هر دو جریان اعتدال گرا و اصلاح طلب، به بهاری گرم تبدیل می شود.
احمدی نژاد پیش از درگیری کنونی اش، وارد یک درگیری مستقیم و آشکار با آیت الله هاشمی رفسنجانی و خانواده وی شده بود. در مناظره های انتخاباتی سال 88، احمدی نژاد تلاش کرد تصویر یک نماینده قشر فقیر جامعه را از خود نشان دهد و تا حد زیادی موفق هم شد؛ اما در دوران دوم ریاستش بسیاری از مسائلی که مخالفان وی می گفتند و او سعی در پنهان کردن آنها از مردم داشت آشکار شد.
اما احمدی نژاد از زمان بازگشتش به صحنه سیاسی پس از انتخابات 96 نشان داد که قصد چالش افکنی دارد.
این مساله همزمان شده است با بحث و مناقشه رسانه های اصلاح طلب در مورد موضع آنها نسبت به روحانی و آینده روابط او با جریان اصلاح طلب، که به موازات این بحثها، شبکه های اجتماعی شاهد حمله ای تحت عنوان «پشیمان ها» هستند که اعضای آن روحانی را متهم به نادیده گرفتن وعده های انتخاباتی اش می کنند.
با همه این احوال، سران اصلاحات همچنان با قدرت از روحانی حمایت می کنند و از رای دادن به او پشیمان نیستند.
2727

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر