کد خبر: 37988
A

جزئیاتی از دیدار جدید یک اصلاح‌طلب با مهدی کروبی و شرایط جسمی‌اش/درخواست برای دیدار با میرحسین موسوی

اسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی روز گذشته برای سومین بار با مهدی کروبی دیدار و گفت و گو کرد.

جزئیاتی از دیدار جدید یک اصلاح‌طلب با مهدی کروبی و شرایط جسمی‌اش/درخواست برای دیدار با میرحسین موسوی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، که به عنوان نخستین فعال سیاسی پس از شش سال با مهدی کروبی ملاقات کرده است، در پاسخ به سوالی که به جزییات دیدار روز گذشته او با مهدی کروبی اشاره داشت تنها به یک جمله اکتفا کرد و گفت: آقای کروبی خیلی سرحال بودند.

الیاس حضرتی عضو حزب اعتماد ملی نیز با تایید این خبر گفت: اسماعیل دوستی عضو حزب اعتماد ملی برای سومین بار با مهدی کروبی دبیر کل این حزب دیدار کرده است.

همچنین بنا بر این گزارش، محمد حسین کروبی فرزند مهدی کروبی تاکید کرد که بعد از صحبت های علی شمخانی دبیرشورای عالی امنیت ملی، فرزندان و خانواده هر زمان که بخواهند می‌توانند با مهدی کروبی ملاقات داشته باشند.

فرزند مهدی کروبی گفت: پیش از این هم گفته بودم که خانواده و حاج آقای کروبی هیچ دخالتی در این ملاقات‌ها ندارند. او در پاسخ به این سوال که آیا افراد خودشان درخواست دیدار می دهند، گفت: آنطور که شنیده ام برخی درخواست ملاقات با آقای موسوی را هم داده اند و اعلام آمادگی کرده اند که به دیدار ایشان بروند اما تا به حال موافقت نشده یا بعدا قرار است با این درخواست ها موافقت شود را نمی دانم.

حسین کروبی در ادامه گفت: چون آقای شمخانی گفته بودند که گشایش هایی ایجاد شده است باید بگویم که تنها گشایشی که به وجود آمده این است که اعضای خانواده یعنی عروس، پسر و فرزندان هر زمان که بخواهیم می توانیم به دیدار آقای کروبی برویم. همچنین این سه نفری هم که اعلام شده است با ایشان ملاقات کرده اند. البته پس از موضوع خروج نیروهای امنیتی ،آنها در حال حاضر در کانکسی در کوچه حضور دارند. البته با صحبت هایی که آقای شمخانی از ایجاد گشایش گفته اند امیدوار هستیم که این اتفاق رخ دهد و به رفع حصر هم بینجامد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر