کد خبر: 38013
A

گزارشی از پویش مهربانی جمعی از کارکنان وزارت امور خارجه

جمعی از کارکنان وزارت امور خارجه عزم خود را جزم کردند تا کمک های خود را به زلزله زدگان کرمانشاه در چارچوب یک حرکت جمعی و با هویت مشخص برای تهیه و تحویل کانکس های مناسب با اقلیم منطقه به خانواده های الویت دار در دشت ذهاب جمع آوری کنند.

گزارشی از پویش مهربانی جمعی از کارکنان وزارت امور خارجه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پس از زلزله اخیر در غرب کشور و آسیب دیدن هزاران هموطن در شهرها و صدها روستای استان کرمانشاه، جمعی از کارکنان وزارت امور خارجه علاوه بر همراهی با خیل عظیم مردم در بذل کمک های نوع دوستانه خود با آغاز فصل سرما و با درک الویت نیاز زلزله زدگان به اسکان موقت، عزم جزم کردند این بار کمک های خود را در چارچوب یک حرکت جمعی و با هویت مشخص برای تهیه و تحویل کانکس های مناسب با اقلیم منطقه به خانواده های الویت دار در دشت ذهاب، جمع آوری کنند.
در کمتر از 10 روز بیش از ٥٠٠ میلیون ریال کمک های همکاران در مرکز و خارج از کشور تجمیع و در گام اول ساخت ١٢ کانکس ١٥ متری سفارش داده شد. همزمان همکاران دست اندرکار با هماهنگی و همکاری با برخی نهادهای متولی رسمی و موسسات خیریه فعال در منطقه دشت ذهاب، خانواده های الویت دار را شناسایی و الحمدالله نخستین کانکس های اعزامی طی هفته جاری آماده و در اختیار آن ها قرار گرفت و کاروان بعدی کانکس های اهدایی نیز روز چهارشنبه ششم دی ماه بارگیری و راهی منطقه خواهد شد تا طی آخر هفته در اختیار نیازمندان قرار گیرد.
نظر به اینکه منطقه زلزله زده همچنان نیازمند کمک های مردمی است فرایند جمع آوری کمک های مردمی کارکنان برای اهدافی چون ساخت مدرسه در منطقه زلزله زده ادامه دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر