کد خبر: 38021
A

خط و نشان نمایندگی ولی فقیه برای "فتنه گران"/ بسیج یعنی مردم؟

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: در طول تاریخ، دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن با ساز و کار‌های خودشان، همواره به دنبال تعویض جای «شهید» و «جلّاد» بوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی گفت: «بسیج یعنی مردم» به معنای آن است که ما غیر از مردم، چیز دیگری به اسم «بسیج» نمی‌شناسیم.

وی با بیان اینکه این مردم، همان مردم کوچه و بازار با همه سلایق و اختلافات جزئی‌شان هستند، افزود: وقتی که پای دفاع از انقلاب و کشور به میان آید، همه این مردم با تمام توان‌شان به صحنه می‌آیند کما آنکه در ۹ دی سال ۸۸ شاهد بودیم به محض آنکه مردم احساس خطر کردند لحظه‎‌ای دریغ نکرده و فتنه ۸ ماهه‌ای را که در جریان بود، پایان بخشیدند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه در طول تاریخ، دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن با ساز و کار‌های خودشان، همواره به دنبال تعویض جای «شهید» و «جلّاد» بوده‌اند، عنوان کرد: مطمئنا در ماجرای فتنه ۸۸، این توفیق نصیب فتنه‌گران نخواهد شد که جای «شهید» و «جلّاد» عوض شود.

حجت‌الاسلام تویسرکانی در پایان با بیان اینکه یکی از عوامل مهمی که باعث می‌شود حماسه یوم‌الله ۹ دی از یاد ملت ایران نرود، «گرامی داشتن یاد آن حماسه به صورت سالیانه» است، تاکید کرد: بازخوانی مداوم و مستمر فتنه سال ۸۸ و حماسه جاودان ۹ دی، موجب می‌شود که از تحریف وقایع این سال جلوگیری شود.

27216

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر