کد خبر: 38078
A

مدیرکل امنیتی وزارت کشور: برای پیشگیری از چالش‌ها ، شوراهای تامین را باید بروز کنیم

مدیرکل امنیتی وزارت کشور بر اهمیت افزایش ارتباط با شوراهای تامین تاکید کرد و گفت:باید شوراهای تامین استان ها و شهرستان ها را بروز کنیم تا چالش های اجتماعی یا صنفی و کارگری کمتر وارد حوزه امنیتی شود.

مدیرکل امنیتی وزارت کشور: برای پیشگیری از چالش‌ها ، شوراهای تامین را باید بروز کنیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین کلانتری روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل امنیتی وزارت کشور به آموزش های لازم به شوراهای تامین در استان ها در استان ها و شهرستان ها اشاره کرد و افزود: ما طرحی تهیه می کنیم تا از ظرفیت فوق العاده شورای تامین استان ها و شهرستان ها استفاده بیشتری کنیم.
وی همچنین از اقدامات و زحمات زرین کلاه مدیرکل امنیتی پیشین وزارت کشور تشکر کرد و گفت: اقدامات زیادی در این اداره کل با همکاری کارکنان انجام شده اما کارهای زیادی هم وجود دارد که باید دنبال شود. می دانم که کار کردن جای افراد پرتلاشی مثل آقای زرین کلاه سخت است.
مدیرکل امنیتی وزارت کشور در پایان گفت: امیدواریم با همکاری کارکنان این معاونت بتوانیم از عهده مسئولیت های خود برآییم.
زرین کلاه مدیرکل امنیتی پیشین وزارت کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه امام راحل(ره) فرمود که 'اگر هرکس در جای خود کار کند، کشور گلستان می شود' اظهار کرد: اگر مدیران و کارکنان با علاقه و انگیزه کار کنند، مشکلات کم می شود. دراین مدت هم بزرگ ترین تفریح من کار بوده است.
وی جمع آوری 130 هزار قبضه سلاح، کاهش 26 درصدی آمار جعل، کاهش تیراندازی در مراسم عروسی یا عزا، سامان یافتن تجمعات قانونی، ساماندهی حفاظت از شخصیت ها و ساماندهی حفاظت از اماکن و تاسیسات را بخشی از دستاوردهای بدست آمده در اداره کل امنیتی وزارت کشور ذکر کرد.
زرین کلاه با بیان اینکه در این چهار سال، 1400جلسه برگزار شد، اظهار کرد: ما در این مدت دستورالعمل تجمعات قانونی، مراقبت از مسئولان و اماکن، امنیت مسابقات ورزشی، امنیت گردشگری، فعالیت پهپادها، حفاظت اجلاس ها، را تهیه کردیم. همچنین قانون نحوه به کارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح، ممنوعیت استفاده از وسایل استراق سمع، قانون و آیین نامه مقابله با قاچاق اسلحه و... را تهیه نمودیم.
وی در پایان از اعتماد وزیر کشور، معاونت امنیتی - انتظامی وزارت کشور و همکاران خود در اداره کل امنیتی وزارت کشور تشکر کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر