کد خبر: 38119
A

پیشنهادهای نمایندگان در حوزه کشاورزی درلایحه بودجه 97 بررسی شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهادهایی که به صورت جا‌به‌جایی اعتبارات بود و منجر به افزایش سطح اعتبارات نمی‌شد در نشست عصر امروز - سه شنبه- این کمیسیون مورد تصویب اعضای کمیسیون قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جلال محمودزاده در خصوص نشست روز سه شنبه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار داشت: در نشست امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی پیشنهاد‌های اعضای کمیسیون کشاورزی در خصوص لایحه بودجه سال 97 مورد بررسی قرار گرفت.
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشنهادهای بررسی شده در نشست امروز کمیسیون در حوزه‌های آب و محیط زیست بود، گفت: پیشنهادهایی که به صورت جا‌به‌جایی اعتبارات بود و منجر به افزایش سطح اعتبارات نمی‌شد در نشست عصر امروز کمیسیون مورد تصویب اعضای کمیسیون قرار گرفت.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در برخی از موارد در خواست جا‌به‌جایی ردیف وجود داشت و همچنین برخی از پروژه‌ها در لایحه بودجه از قلم افتاده بودند که اضافه شدند.

به نقل از خانه ملت، این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه پروژ‌هایی که منجر به افزایش سطح اعتبارات و هزینه نمی‌شد مورد تصویب قرار گرفت، خاطر نشان کرد: نشست امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی دستور کار دیگر جز بررسی پیشنهادهای نمایندگان نداشت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر