کد خبر: 38164
A

لاریجانی: خبر کذب افزایش حقوق نمایندگان پیگیری می شود/ رسانه ها دقت کنند

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: خبر کذب افزایش حقوق نمایندگان پیگیری می شود و رسانه ها در انتشار اخبار در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.

لاریجانی: خبر کذب افزایش حقوق نمایندگان پیگیری می شود/ رسانه ها دقت کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی لاریجانی در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس این مطلب را در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر مطرح کرد.
نماینده شاهین شهر در مجلس در تذکری با استناد به بند 11 ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس با تاکید بر ضرورت رعایت شان نمایندگان اظهارداشت: خبر دروغ افزایش 70 درصدی حقوق نمایندگان مجلس موجب تشویش اذهان عمومی شده و جایگاه مجلس زیر سوال رفته است بنابراین باید ریشه این جعل پیدا و بررسی شود.
وی افزود: همچنین خبری در خبرگزاری خانه ملت درمورد اعتبارات نیروهای مسلح و سپاه منتشر شد که کذب است و سبب هجوم انتقادها به مجلس شده است، این موضوعات باید به طور شفاف مطرح شود.
وی در خصوص افزایش قیمت بنزین و واقعی سازی قیمت ها در لایحه بودجه 97 نیز تاکید کرد که باید تدبیری اندیشیده شود که نگرانی ها رفع شود.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز در مورد خبر افزایش حقوق نمایندگان گفت: این خبر کذب مطرح است که حتما پیگیری های لازم می شود و در این خصوص حتی با نمایندگان کمیسیون تلفیق بودجه صحبت کردیم که از افزایش درآمدهای بالای مقامات جلوگیری شده تا آرامش ایجاد شود.
وی افزود: در خصوص قیمت بنزین و یارانه نیز همه ابعاد بررسی و ملاحظات در نظر گرفته می شود، اگر کمیسیون تلفیق بودجه این موارد را تصویب کند به معنای مصوبه مجلس نیست زیرا در نهایت در جلسه علنی مجلس تعیین تکلیف می شود.
رییس مجلس ادامه داد: در حال حاضر نگرانی وجود ندارد، رسانه ها نیز در انتشار اخبار باید تمام دقت لازم را داشته باشند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر