کد خبر: 38179
A

روحانی در توصیه به استاندار سمنان: اعتدال و بهره‌گیری از نیروهای معتدل و متدین رعایت شود

رییس جمهوری در جلسه هیات دولت استاندار جدید سمنان را به رعایت اعتدال و بهره گیری از همه نیروهای معتدل و متدین و بر مبنای شایستگی بویژه جوانان و زنان، توصیه و بر وحدت حداکثری مردم استان تأکید کرد.

روحانی در توصیه به استاندار سمنان: اعتدال و بهره‌گیری از نیروهای معتدل و متدین رعایت شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، به استاندار منتخب استان سمنان رأی اعتماد داد. بر این اساس، آقای سید شهاب الدین چاوشی به عنوان استاندار سمنان منصوب شد.
رییس جمهوری در این جلسه از استان سمنان به عنوان مهد مراجع بزرگوار، علما، اندیشمندان، شعرا و عرفای بسیاری در طول تاریخ یاد کرد و آن را در زمره استان هایی دانست که به لحاظ فرهنگی و علمی از قابلیت های ممتازی برخوردار است.
روحانی همچنین مردم سمنان را مردمی متدین، با فرهنگ و با تلاش خواند که از ظرفیت و استعداد بسیار زیادی برای پیشرفت و توسعه برخوردارند.
وی در ادامه، چاوشی را به دلیل سابقه طولانی و ارزنده در مسئولیت های گوناگون وزارت کشور از سال های نخستین انقلاب، آگاه به ضرورت ها، اولویت ها و مسئولیت های مهم استانداری دانست و اظهار امیدواری کرد این تجربیات خوب به نحو مؤثری در خدمت مردم شریف این استان قرار گیرد.
رییس جمهوری استاندار سمنان را به رعایت اعتدال و بهره گیری از همه نیروهای معتدل و متدین و بر مبنای شایستگی بویژه جوانان و زنان، توصیه و بر وحدت حداکثری مردم استان تأکید کرد.
رونق اقتصادی، توسعه اشتغال و توسعه صنعتی، رعایت حقوق شهروندی و توسعه گردشگری بویژه با توجه به موقعیت ممتاز کویری استان و اهتمام ویژه به حل مسأله آب استان با کمک وزارت نیرو، از دیگر توصیه های روحانی به استاندار جدید استان سمنان بود.
رییس جمهوری همچنین از خدمات ارزنده آقای خباز در دوره تصدی استانداری سمنان تشکر و قدردانی کرد.
جلسه هیات وزیران در ادامه به بحث و بررسی پیرامون صندوق ‌های بازنشستگی اختصاص یافت و تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی به تصویب رسید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر