کد خبر: 38182
A

رأی اعتماد هیات وزیران به سید شهاب الدین چاوشی به عنوان استاندار جدید استان سمنان

هیات وزیران در جلسه صبح چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور، به استاندار منتخب استان سمنان رأی اعتماد داد. بر این اساس، آقای سید شهاب الدین چاوشی به عنوان استاندار سمنان منصوب شد.

رأی اعتماد هیات وزیران به سید شهاب الدین چاوشی به عنوان استاندار جدید استان سمنان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رییس جمهور در جلسه هیات وزیران از استان سمنان به عنوان مهد مراجع بزرگوار، علما، اندیشمندان، شعرا و عرفای بسیاری در طول تاریخ یاد کرد و آن را در زمره استان هایی دانست که به لحاظ فرهنگی و علمی از قابلیت های ممتازی برخوردار است.
دکتر روحانی همچنین مردم سمنان را مردمی متدین، با فرهنگ و با تلاش خواند که از ظرفیت و استعداد بسیار زیادی برای پیشرفت و توسعه برخوردارند.
رییس جمهور در ادامه، آقای چاوشی را به دلیل سابقه طولانی و ارزنده در مسئولیت های گوناگون وزارت کشور از سال های نخستین انقلاب، آگاه به ضرورت ها، اولویت ها و مسئولیت های مهم استانداری دانست و اظهار امیدواری کرد این تجربیات خوب به نحو مؤثری در خدمت مردم شریف این استان قرار گیرد.
دکتر روحانی، استاندار را به رعایت اعتدال و بهره گیری از همه نیروهای معتدل و متدین و بر مبنای شایستگی بویژه جوانان و زنان، توصیه و بر وحدت حداکثری مردم استان تأکید کرد.
رونق اقتصادی، توسعه اشتغال و توسعه صنعتی، رعایت حقوق شهروندی و توسعه گردشگری بویژه با توجه به موقعیت ممتاز کویری استان و اهتمام ویژه به حل مسأله آب استان با کمک وزارت نیرو، از دیگر توصیه های رییس جمهور به استاندار جدید استان سمنان بود.
دکتر روحانی همچنین از خدمات ارزنده آقای خباز در دوره تصدی استانداری سمنان تشکر و قدردانی کرد.
جلسه هیات وزیران در ادامه، به بحث و بررسی پیرامون صندوق ‌های بازنشستگی اختصاص یافت و تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی به تصویب رسید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر