کد خبر: 38205
A

شوراهای تامین استان ها و شهرستان ها را باید بروز کنیم

مشاور وزیر و مدیرکل امنیتی وزارت کشور با اشاره به اینکه افزایش ارتباط با شوراهای تامین استانها و شهرستانها اهمیت زیادی دارد گفت: باید شوراهای تامین استان ها و شهرستان ها را بروز کرده و آموزش های لازم را به آنها بدهیم.

شوراهای تامین استان ها و شهرستان ها را باید بروز کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین کلانتری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امنیتی پیشین و جدید وزارت کشور اظهار داشت: اگر شوراهای تامین را بروز کنیم و آموزش های لازم را به آنها بدهیم، چالش های اجتماعی یا صنفی و کارگری کمتر وارد حوزه امنیتی می شود.
وی در ادامه افزود: ما طرحی تهیه می کنیم تا از ظرفیت فوق العاده شورای تامین استان ها و شهرستان ها استفاده بیشتری کنیم.
کلانتری همچنین با تشکر از اقدامات و زحمات زرین کلاه مدیرکل امنیتی پیشین وزارت کشور خاطرنشان کرد: اقدامات زیادی در این اداره کل با همکاری کارکنان انجام شده اما کارهای زیادی هم وجود دارد که باید دنبال شود. می دانم که کار کردن جای افراد پرتلاشی مثل آقای زرین کلاه سخت است.
مشاور وزیر و مدیرکل امنیتی وزارت کشور در پایان با تشکر از حسن اعتماد وزیر محترم کشور و معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: امیدوارم با همکاری کارکنان این معاونت بتوانیم از عهده مسئولیت های خود برآییم.
در ادامه زرین کلاه مدیرکل امنیتی پیشین وزارت کشور با بیان اینکه امام راحل(ره) فرمود که اگر هرکس در جای خود کار کند، کشور گلستان می شود اظهار کرد: بنابراین اگر مدیران و کارکنان با علاقه و انگیزه کار کنند، مشکلات کم می شود. دراین مدت هم بزرگ ترین تفریح من کار بوده است.
زرین کلاه جمع آوری 130 هزار قبضه سلاح، کاهش 26 درصدی آمار جعل، کاهش تیراندازی در مراسم عروسی یا عزا، سامان یافتن تجمعات قانونی، ساماندهی حفاظت از شخصیت ها و ساماندهی حفاظت از اماکن و تاسیسات را بخشی از دستاوردهای بدست آمده در ادره کل امنیتی وزارت کشور ذکر کرد.
وی با بیان اینکه در این چهار سال، 1400جلسه برگزار کردیم اظهار کرد: ما در این مدت دستورالعمل تجمعات قانونی، مراقبت از مسئولان و اماکن، امنیت مسابقات ورزشی، امنیت گردشگری، فعالیت پهپادها، حفاظت اجلاس ها، را تهیه کردیم. همچنین قانون  نحوه به کارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح، ممنوعیت استفاده از وسایل استراق سمع، قانون و آیین نامه مقابله با قاچاق اسلحه و... را تهیه نمودیم.
زرین کلاه در پایان از اعتماد وزیر کشور و معاونت امنیتی انتظامی وزارت کشور و همکاران خود در اداره کل امنیتی وزارت کشور تشکر کرد و گفت خوشحالم آقای کلانتری که فردی بسیار شایسته است، در این جایگاه قرار گرفت.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر