کد خبر: 38415
A

فرمانده سپاه خاتم: می‌خواستند در 88 با کودتای مدرن مقابل اصل ولایت فقیه بیاستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم با بیان این‌که حماسه نهم دی نماد ولایت‌مداری و بصیرت مردم ایران بوده است، گفت: حماسه 9 دی الگویی برای رهایی از چالش‌هاست.

فرمانده سپاه خاتم: می‌خواستند در 88 با کودتای مدرن مقابل اصل ولایت فقیه بیاستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ حسین آزادی‌نژاد در مراسم بزرگداشت حماسه روز ۹ دی که در مسجد دهستان ایثار برگزار شد، با اشاره به کینه دشمن از نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: جریان بصیرت برای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی جریانی مستمر و همیشگی است.

وی با اشاره به این‌که حماسه ۹ دی الگوی مناسبی برای نیروهای مومن به انقلاب در راستای مواجه با چالش‌های جدید است، افزود: در حماسه ۹ دی واقعیت انقلاب، قدرت درونی نظام و قدرت مردم به نمایش گذاشته شد.

مسوول ستاد بزرگداشت ۹ دی در شهرستان خاتم عزم و اراده مردم را پشتوانه حرکت این حماسه عظیم دانست و بیان کرد: سیاستمداران غرب به این مساله اعتراف دارند که اتحاد و ولایت مداری ایرانیان نقطه قدرت آنهاست.

سرهنگ آزادی گفت: هیچ کس نتوانست عظمت این کار را انکار کند و اگر آن حرکت عاشورایی اتفاق نمی‌افتاد امروز یا شاهد سقوط نظام اسلامی بودیم یا ناامنی در کشور حاکم بود اما این هنر انقلاب اسلامی بود که با حرکت مردمی با فتنه مقابله کرد.

این مقام مسوول در ادامه با بیان این‌که بر اساس اسناد و اعترافات به دست آمده، نفوذ دشمنان در سال ۸۸ دعوای سیاسی و انتخاباتی نبود، تصریح کرد: مستکبران در سال 88 اصل نظام را هدف قرار داده بودند و قصد داشتند با کودتای مدرن در مقابل اصل ولایت فقیه بیاستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه خاتم خاطرنشان کرد: اگر ۹ دی اتفاق نمی‌افتاد نظام جمهوری اسلامی ایران به یک نظام غیر مردمی متهم شده و اقتدار آن تضعیف می‌شد، اما آنچه عامل حرکت عظیم مردمی در ۹ دی شد روح ایمان و بصیرت بود.

این مقام مسوول در پایان با بیان این‌که به برکت حماسه ۹ دی، کشور واکسینه شد، گفت: در سال 88 خسارت های زیادی را به کشور وارد کرد ولی برای نظام به یک فرصت تبدیل شد؛ ابعاد جنگ نرم آشکار و باور شد، خواص بی‌بصیرت شناخته شده و مردم، سیاستمداران دنیا طلب را شناختند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر