کد خبر: 38431
A

امام جمعه کن: 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است

امام جمعه کن با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است، گفت: بزودی برای تک تک ما دادگاه عدل الهی تشکیل می شود و باید در رابطه با کارهای خود پاسخگو باشیم.

امام جمعه کن: 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ حجت الاسلام و المسلمین یحیی صالح نیا در نماز جمعه این هفته کن که در حسینیه سرآسیاب برگزار شد با بیان اینکه کشور و اسلام بوده و خواهد بود و ما رفتنی هستیم افزود: رفتن ما رفتن کشور و اسلام نیست و باید دید چگونه داریم حرکت می کنیم.
وی ادامه داد: کسانی که در سال 88 آرامش کشور را سر یک دروغ به هم ریختند باید پاسخگو باشند و همچنین کسانی که به محض پیاده شدن از اسب قدرت از نظام طلبکار شدند باید پاسخگو شوند.
امام جمعه کن تصریح کرد: مردم ایران بصیرت بالایی دارند و به همین منظور امام حکیممان فرمود: میزان حال فعلی افراد است.
وی در ادامه به حوادث زلزله اخیر در استان های کشور اشاره کرد و گفت: مردم در امر زلزله باید هوشیار بوده و به نظرات کارشناسان توجه کرده و آمادگی خود را در برابر زلزله حفظ کنند.
حجت الاسلام صالح نیا از مسولین شهرسازی خواست سبک ساخت و ساز را اصلاح کنند و می توان با فناوری های جدید، سازه های محکم تری ایجاد کرد.
وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مردم به فرزندان پاک دستشان در ادارات و نهادها امیدوار بوده و به رهبرحکیمشان دلگرم باشند و مسولین عزیز باید مردم دار بوده و اگر ما مردم را حفظ کنیم و کنار آنها باشیم مردم هم کنار انقلاب و نظام خواهند بود و همچنین باید روحیه های غلط را اصلاح کنیم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر