کد خبر: 38467
A

مدیرمسئول کیهان: قبل انتخابات ۸۸ فتنه را پیش‌بینی کرده بودیم، الان هم از شعارها بوی فتنه می‎آید

مدیرمسئول روزنامه کیهان، فتنه ۸۸ را خطرناک تر از جنگ احزاب دانست و گفت: فتنه گران پیاده نظام دشمن برای براندازی نظام بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین شریعتمداری در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مهدیه رشت برگزار شد، فتنه 88 را توطئه آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی دانست و اظهار کرد: در جنگ احزاب که در صدر اسلام اتفاق افتاد همه دشمنان اختلاف را کنار گذاشتند تا به حکومت اسلامی ضربه وارد کنند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان، با بیان اینکه فتنه 88 از سال 2008 در آمریکا با پروژه «تقلب» کلید خورده بود، عنوان کرد: 13 ماه قبل از انتخابات سال 88 موضوع پیش بینی نتیجه انتخابات و احتمال تقلب طراحی شده بود تا در صورت عدم پیروزی کاندیدای مورد نظر در کشور تنش ایجاد کنند. سازمان سیا یک روز قبل از انتخابات 88 اعلام کرده بود که انقلاب رنگین در ایران همانند اوکراین و گرجستان اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه در روزنامه کیهان در پیش بودن فتنه بعد از انتخابات را پیش بینی کرده بودیم، گفت: فتنه 88 از جنگ احزاب نیز خطرناک تر بود، زیرا فتنه گران در زمین دشمن بازی می کردند، اما با حماسه آفرینی ملت ایران در 9 دی سال 88 فتنه شکست خورد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان، با اشاره به پافشاری فتنه گران بر مواضع نادرست خود، اظهار کرد: فتنه گران پیاده نظام دشمن برای براندازی نظام بودند و هنوز باید مراقب آنان باشیم. شریعتمداری، ایجاد نارضایتی در مردم به وسیله معیشت را فتنه جدید فتنه گران دانست و یادآور شد: در روزهای اخیر جریانات اعتراضی در برخی شهرها شکل گرفته که شعارهای آنان بوی فتنه می دهد.

واکنش آذر منصوری به برخی از اعتراضات اخیر 

آذر منصوری در توئیتی نوشت: امید اجتماعی در فضای بعد از انتخاباتی که با مشارکت گسترده مردم برگزار شده، الزاماتی دارد. تلاش همه مخالفین دولت بیش از آنکه به دولت ضربه بزند، به ناامیدی مردم از مجموعه ساختار حقوقی و حقیقی قدرت برای حل مشکلات کشور و شکاف دولت-ملت(حاکمیت) خواهد انجامید. وین پرده درافتد نه تو مانی و نه من.

photo_۲۰۱۷-۱۲-۳۰_۰۹-۰۳-۴۲ (2)

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر