کد خبر: 38505
A

طرح خط انتقال آب سد نساء بم به‌صورت تخصصی پیگیری می‌شود

وزیر نیرو با تاکید براینکه تکمیل طرح خط انتقال آب سد نساء به شهرهای بم و بروات با سرعت بیشتری انجام گیرد، گفت: در تهران موضوع را به صورت تخصصی با حضور مدیران وزارت نیرو پیگیری خواهیم کرد.

طرح خط انتقال آب سد نساء بم به‌صورت تخصصی پیگیری می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رضا اردکانیان در حاشیه بازدید از پروژه خط انتقال آب سد نساء به شهرهای بم و بروات ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران پروژه انتقال آب، افزود: استان کرمان در تامین و مصرف آب وضعیت خوبی دارد که برگرفته از تلاش مدیران استان به ویژه استاندار است.
وی یادآورشد: گزارش‌های این پروژه توسط استاندار کرمان و نماینده مردم شرق استان در مجلس طرح و عرضه شده و با پیگیری‌های مستمر مسئولین امید می رود در مراسم بهره‌برداری از این آب با کیفیت در بخش شرب حضور داشته باشیم.
وزیر نیرو تصریح کرد: در جلساتی که شب گذشته و صبح امروز در کرمان داشتیم در زمینه استفاده از آب شرب سد نساء تاکید زیادی شد و امیدواریم تکمیل طرح با سرعت بیشتری انجام گیرد و در تهران نیز موضوع را به صورت تخصصی و با حضور مدیران وزارت نیرو پیگیری خواهیم کرد.
اردکانیان خاطرنشان کرد: اولویت وزارت نیرو در بهره‌برداری از آب سد نساء، تامین آب شرب مردم منطقه شرق استان است که امیدواریم در انجام این وظیفه تمام تلاش خود را داشته باشیم.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، حضور در یادمان جانباختگان زلزله بم پایان بخش سفر دو روزه وزیر نیرو به استان کرمان خواهد بود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر