کد خبر: 38619
A

ممدوحی: خرابکارها می‌خواستند روی مردم را به دولت باز کنند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم ایران حسابی هوشیارند به محض آنکه دیدند راهپیمایی‌های قبل، موجب سوءاستفاده آمریکایی‌ها و مزدوران‌شان در داخل کشور شد، در ۹ دی پاسخی قاطع دادند.

ممدوحی: خرابکارها می‌خواستند روی مردم را به دولت باز کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت‎الله حسن ممدوحی درباره تجمعات اخیر بهخبرآنلاین گفت: آنقدر فشار اقتصادی به مردم آمد که بیرون ریختند، اما عده ایخرابکار از این اتفاق سوءاستفاده و با جمعیت مردمی قاطی شدند و شعارهایساختاشکنانه و ناپسندی سر دادند، چون نیت پاکی نداشتند و فقط می خواستند روی مردمرا به دولت باز کنند.

وی با بیان اینکه مردم الان نگران هستند، در توصیه ای به دولتمردان افزود:دولت باید یک بازنگری سریع در کارهای خود انجام دهد والا خطر بیشتری متوجه خوددولت خواهد شد. دولتی ها در صحبت های تلویزیونی طوری سخن بگویند که باعث عصبانیتبیشتر مردم نشوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انتظارداریم رسانه ها بیشتر به رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری ها و گرانی ها بپردازند، یادآورشد: البته مردم در روز 9 دی به اعتراضات غلط پاسخ گفتند، حسابی برسر سوءاستفادهکاران فریاد کشیدند و نشان دادند که اعتراضات غلط در دولت و جمهوری اسلامی جایی ندارد. مردم خودشان در صحنه هستند و احتیاجی به یک عده چپ گرا یا یک عده خرابکارندارند.

وی با بیان اینکه نباید کاری کنیم که مردمدست به چنین تجمعاتی بزنند، ادامه داد: به دولت توصیه می کنم که کاری نکند کهمستمسک به دست خرابکارها بدهد که بیایند و داد و بیداد کنند.

ممدوحی با اشاره به خوشحالی مقامات کاخ سفیداز تجمعات اخیر گفت: مردم ایران حسابی هوشیارند به محض آنکه دیدند راهپیماییهای قبل موجب سوءاستفاده آمریکایی ها و مزدوران شان در داخل کشور شد، در 9 دی پاسخیقاطع دادند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر