کد خبر: 38688
A

نماینده مجلس: مردم در جوی آرام مطالبات خود را با حضور مسئولان بیان کنند / مردم به مرزبندی با دشمنان توجه کنند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که ملت ایران حامی نظام و کشور هستند، گفت: مردم باید مرزبندی با دشمنان را مورد توجه قرار دهند و در جوّی آرام مطالبات خود را با حضور مسئولان بیان کنند.

نماینده مجلس: مردم در جوی آرام مطالبات خود را با حضور مسئولان بیان کنند / مردم به مرزبندی با دشمنان توجه کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «علی کاظمی» در گفت‌وگویی درخصوص تجمعات اخیر در برخی شهرهای کشور، اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنانی دارد که مردم باید مرزبندی با مخالفان را مورد توجه قرار دهند و در جوّی آرام مطالبات خود را بیان کنند و این جلسه با حضور مسئولان انجام و به مطالبات مردم پاسخ داده شود.
عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران باید از نظام و کشور حمایت کنند و به گونه ای شعار ندهند که دشمنان قسم خورده دلشاد شوند، بلکه باید به گونه ای حرکت کنیم که مشکلات برطرف شود.
کاظمی بیان کرد: بنابر فرموده امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری،همه مردم ایران ولی نعمتان نظام هستند و مردم بهتر از هرکسی دوستدار کشور و نظام هستند.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مشکلاتی اقتصادی مردم بیان کرد: مردم درسال های اخیر نیز مشکلات معیشتی و اشتغال دارند و حق هم دارند که در مقابل مشکلاتی که با آن روبه رو هستند مطالبه گری کنند.
نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس ادامه داد: مسئولان نیز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و این شرایط باید تلنگری به مسئولان باشد تا برای رفع مشکلات مردم حرکت کنند.
به گزارش خانه ملت، عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود:امیدوارم دولت و مجلس در تنظیم بودجه سال 97 به گونه ای عمل کنند تا خواسته های مردم محقق شود و مسائل ختم به خیر شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر