کد خبر: 38706
A

فرماندار جدید انار معرفی شد

طی حکمی از سوی استاندار کرمان، «علی زهرودی» به عنوان سرپرست فرمانداری انار معرفی شد.

فرماندار جدید انار معرفی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، طی حکمی از سوی استاندار کرمان و در مراسمی با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان، نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان انار، «علی زهرودی» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان انار منصوب و از خدمات «سید ضیاءالدین طباطبایی» فرماندار سابق این شهرستان، تقدیر شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان در این مراسم با بیان این که باید از ظرفیت نخبگان و منابع انسانی شهرستان انار در جهت پیشرفت این شهرستان استفاده کرد، گفت: باید با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان، موقعیت این شهرستان که شهرستانی استثنایی و ویژه است را به خصوص در زمینه ی گردشگری، تقویت کرد.
حمید ملانوری تعامل و وحدتی که در استان کرمان وجود دارد را در کشور زبانزد دانست و افزود: این استان در بسیاری از زمینه ها ازجمله در زمینه اقتصاد مقاومتی در کشور نمونه است که این پیشرفت ها با همدلی و همکاری به وجود آمده است.
وی با اشاره به این که نگاه ما باید به توسعه تغییر کند، خاطرنشان کرد: رویکرد استاندار کرمان و مدیران استان رویکرد توسعه و ولایت  است و در راه توسعه ی استان همه باید تلاش کنند.
بنابراین گزارش در متن حکم سرپرست فرمانداری انار آمده است:

جناب آقای علی زهرودی
با سلام
با توجه به تجربه، تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان انار منصوب می گردید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر وامید و پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.
علیرضا رزم حسینی
لازم به ذکر است: «علی زهرودی» پیش از این به عنوان بخشدار ماهان مشغول به خدمت بوده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر