کد خبر: 38734
A

استاندار قزوین: نباید سرمایه گذاران را معطل گذاشت!

استاندار قزوین تاکید کرد: نباید با عنوان و به بهانه اثبات اهلیت، سرمایه گذاران را معطل گذاشت!

استاندار قزوین: نباید سرمایه گذاران را معطل گذاشت!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد سرمایه گذاری که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در بررسی مشکلات سرمایه گذاران مشاهده می شود ما فقط یک سویه از متقاضیان و سرمایه گذاران انتظار داریم به تعهد خود عمل کنند که منطقی نیست.
وی اضافه کرد: وقتی ما به عنوان بخش دولتی به تعهدات خود عمل نمی کنیم چه انتظاری از بخش خصوصی داریم که آنگونه که ما می خواهیم عمل کند.
استاندار قزوین گفت: مدیران دولتی باید ابتدا به همه تعهدات خود با سرمایه گذاران و متقاضیان طرح ها عمل کنند سپس انتظار داشته باشند بخش خصوصی به تعهداتش عمل کند.
زاهدی از طولانی شدن روند سرمایه گذاری در استان گلایه کرد و یادآورشد: از اجرای طرح نمونه گردشگری در آبگرم بیش از ۱۶ سال می گذرد و ما هنوز وضعیت زمین این سرمایه گذار را مشخص نکرده ایم چند هکتار است.
وی بیان کرد: اگر می خواهیم اهلیت یک سرمایه گذار را مشخص کنیم باید در همان چند ماه و سال اول مشخص شود نه این که بعد از چند سال تازه به فکر تعیین اهلیت آن باشیم و همه را معطل کنیم.
زاهدی تصریح کرد: اگر بخواهیم با این روش جلو برویم نمی توان انتظار داشت سرمایه گذاران متعددی وارد استان شده و در این منطقه برنامه ای اجرا کنند.
وی پس از طرح مشکلات ۶ سرمایه گذار در حوزه دامداری، رستوران، مجتمع بین راهی، نیروگاه و سیلوو شن و ماسه و شنیدن دیدگاههای کارشناسی برای تسریع در امور آنها دستور لازم را صادر کرد.
در این جلسه مقرر شد زمین مورد نیاز منطقه نمونه گردشگری آبگرم در مدت یک ماه تعیین تکلیف شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر