کد خبر: 38737
A

با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بیمارستان 96 تختخوابی تأمین اجتماعی شهرستان مهاباد کلنگ زنی شد

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیمارستان 96 تختخوابی تأمین اجتماعی شهرستان مهاباد کلنگ زنی شد.

با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بیمارستان 96 تختخوابی تأمین اجتماعی شهرستان مهاباد کلنگ زنی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،   با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، امام جمعه و فرماندار مهاباد و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان کشوری و استانی، بیمارستان 96 تختخوابی تأمین اجتماعی مهاباد کلنگ زنی شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با اشاره به خدمات درمانی و بهداشتی قابل توجه و بی نظیر این وزارتخانه در دولت تدبیر و امید گفت: خدمات درمانی تامین اجتماعی چهار سال گذشته در آذربایجان غربی معادل و حتی بیش از 40 سال پیش از آن بوده است.

علی ربیعی اظهار کرد: در حدود 40 سال گذشته سه مرکز درمانی تامین اجتماعی در آذربایجان غربی وجود داشت اما در چهار سال گذشته، پنج بیمارستان دیگر در این استان ساخته شده است.

وی افزود: سیاست دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش در جهت توسعه عدالت منطقه ای است و بر این اساس مناطق مرزی، میزان درآمد و اشتغال در تخصیص بودجه دخالت داشته است.

وی تاکید کرد: فقرزدایی و اشتغال 2 شاخص اصلی دولت در تدوین بودجه سال آینده بوده که با هدف ارتقای رفاه اجتماعی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه کشور در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید رشد خوبی در زمینه های مختلف داشته و در عین حال تورم هم کنترل شده است، اظهار کرد: دولت اهتمام خود را در راستای تداوم رشد در بخش های مختلف از جمله ایجاد اشتغال، افزایش رفاه و توسعه اجتماعی در کنار مهار تورم روز به روز بیشتر می کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راه اندازی اورژانس اجتماعی، ایجاد مراکز خدمات مشاوره ای از جمله اقدامات انجام شده وزارت رفاه در مهاباد بوده و بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان نیز با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از 600 میلیارد ریال امروز گلنگ زنی شد.


وی در خصوص ورزشگاهی که در اختیار اداره کار مهاباد بوده و نیمه کار مانده است، اظهار کرد: برای سامان دهی و اتمام این ورزشگاه تلاش می کنیم.


ربیعی با تاکید بر اینکه ایران متعلق به تمام قومیت ها است، گفت: دوشادوش هم و در کنار هم برای ساختن ایران تلاش می کنیم و خدمات خود را در مناطق مختلف به ویژه مناطق مرزی توسعه خواهیم داد.

وی از تخصیص هفت میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ویژه اشتغال فراگیر و چهار میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات چهار و 6 درصدی به آذربایجان غربی خبر داد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: 100 هزار نفر در این شهرستان بیمه شده تامین اجتماعی هستند.

جلال محمود زاده اظهار کرد: شاخص های بهداشتی نیز در شهرستان پائین تر از کشوری و استانی قرار دارد و بر این اساس ساخت بیمارستان در مهاباد ضرورت دارد.

وی یادآوری کرد: قدمت تنها بیمارستان مهاباد بیش از 40 سال بوده و فرسوده شده است و از طرفی درصد اشتغال تخت های بیمارستانی بیش از 80 درصد است و این موضوع نیز ضرورت ساخت سریع تر بیمارستان را نشان می دهد.

مساحت بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد، 15 هزار متر مربع است و اعتبار احداث آن از محل درآمدهای سازمان تامین اجتماعی تامین می شود.

برای ساخت این بیمارستان بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

همچنین در ادامه این مراسم، 18 دستگاه خودروی وانت نیسان با 50 میلیارد ریال اعتبار بر اساس تفاهم نامه بین صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد امام خمینی(ره) به تعدادی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در مهاباد واگذار شد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر