کد خبر: 38775
A

اعضای هیات رئیسه کارگروه کشاورزی کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی تعیین شدند

اعضای هیات رئیسه کارگروه کشاورزی کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی تعیین شدند و عباس رجایی رئیس این کارگروه شد.

اعضای هیات رئیسه کارگروه کشاورزی کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی تعیین شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نشست کارگروه کشاورزی کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) در کمیسیون کشاورزی با دستور کار انتخابات هیات رئیسه این کارگروه تشکیل شد.
حسن زمانی با بیان این که کمیسیون کشاورزی از نقطه نظرات نمایندگان ادوار استفاده می کند، گفت: پس از پیگیری های زیاد نمایندگان ادوار در مجلس صاحب جایگاه شدند و پس از 10 دوره توانستیم مرکز نمایندگان ادوار را به صورت رسمی راه اندازی کنیم.
مشاور رئیس مجلس با بیان این که مرکز نمایندگان ادوار دو رئیس اداره و چهار کارشناس دارد که به مرور زمان تشکیلات آن براساس نیاز نمایندگان گسترش می یابد، افزود: 15 کارگروه در این مرکز همانند کمیسیون های تخصصی مجلس تشکیل شده است که مقرر شده این کارگروه ها بازوی مشورتی کمیسیون های تخصصی مجلس شوند و معاونت قوانین نظرات اخذ کرده و به کمیسیون ها ارائه می دهد.
زمانی تصریح کرد: روسای کارگروه ها به عنوان اتاق فکر عمل می کنند که نخستین جلسه روسای کارگروه ها احتمالا با حضور رئیس مجلس برگزار می شود.
به گزارش خانه ملت، جلسه انتخابات اعضای هیات رئیسه کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی تخصصی کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی برگزار شد و بر این اساس عباس رجایی به عنوان رئیس کارگروه کشاورزی، سید جاسم ساعدی نائب رئیس اول، کاظم فرهمند نایب رئیس دوم، قاسم محمدی دبیر کارگروه و احمد ناصری گهر به عنوان سخنگوی کارگروه اقتصادی نمایندگان ادوار مجلس انتخاب شدند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر