کد خبر: 38804
A

مصوبات ستاد تسهیل برای همه لازم اجرا است

استاندار کرمانشاه گفت: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای همه دستگاه های اجرایی لازم الاجراست.

مصوبات ستاد تسهیل برای همه لازم اجرا است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  مهندس هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای همه دستگاه های اجرایی لازم الاجراست لذا براساس قانون همه دستگاه ها باید این مصوبات را عملیاتی و اجرایی کنند.

وی با تاکید بر اهلیت داشتن مجریان واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار داشت: برخی از واحدهای استان براثر ضعف مدیریت تعطیل شده است، بنابراین باید واحدهای تولیدی را به افرادی واگذار کنیم که اهلیت و توانمندی لازم را داشته باشند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به کارآیی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان ها خاطرنشان ساخت: قانون به این ستاد اجازه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را داده است لذا همه دستگاه های اجرایی باید براساس قانون عمل کنند و مصوبات ستاد را به عنوان قانون بپذیرند.

وی بیان داشت: باید از همه ظرفیت های قانونی برای احیای واحدهای تولیدی استفاده کرد و دستگاه های اجرایی و بانک ها نیز موظف به حمایت و جدیت ویژه در این راستا هستند.

مهندس بازوند با اشاره به مشکلات بیکاری استان تصریح کرد: همه برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان استان باید تلاش ویژه ای داشته باشیم و برای احیای واحدهای تولیدی که اشتغال جوانان را به دنبال دارد، اهتمام خود را بکار گیریم لذا باید سعی کنیم تا مشکلاتی را که در استان قابل رفع نیست از طریق مسئولان مرکز مورد پیگیری قرار دهیم.

در این جلسه مشکلات 6 واحد صنعتی و تولیدی استان کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شرکت کرپ ناز، واحد پاک مایه اسلام آبادغرب، واحد تولیدی شن و ماسه کوهسار، مجتمع گلخانه ای اسلام آبادغرب ، شرکت مارپیچ باختر، کاشی بیستون، شرکت سپیدار کوثر و شرکت اقتصادی وابسته به کوثر از جمله طرح ها و پروژه هایی بوند که مشکلات این طرح ها مورد بررسی قرار گرفت.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر