کد خبر: 38816
A

ضرورت اتخاذ سیاست‌های ترغیبی جهت ارتقاء کیفیت مراکز نگهداری و بازپروری معتادین

استاندار گیلان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر ضرورت اتخاذ سیاست‌های ترغیبی جهت ارتقاء کیفیت مراکز نگهداری و بازپروری معتادین تاکید کرد و افزود : طبق ضوابط مدون و با مکانیزم شفاف آن دسته از مراکزی که در درمان و بازپروری معتادین موفق‌تر عمل کردند را شناسایی و حمایت‌های بیشتر در جهت تقویت آنان صورت پذیرد.

ضرورت اتخاذ سیاست‌های ترغیبی جهت ارتقاء کیفیت مراکز نگهداری و بازپروری معتادین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دکتر مصطفی سالاری در این نشست که صبح امروز در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد بر لزوم بهره‌گیری هر چه بیشتر از اماکن مازاد و بلااستفاده سایر دستگاه‌ها و پیشگیری از ساختمان‌سازی جدید تأکید کرد و با بیان اینکه تمامی اماکن و ساختمان‌ دستگاه‌های مختلف از خزانه عمومی و متعلق به کشور است افزود: چنانچه اماکن و ساختمان مازاد در دستگاهی وجود داشته باشد باید آن را در اختیار سایر دستگاه‌ها برای انجام مأموریت‌ها آن قرار دهند.
دکتر سالاری با بیان اینکه معتقد به فروش ملک دولتی نیستم افزود: آن دسته از املاک دولتی که متروکه و بلااستفاده می‌باشند را می توان در اختیار سایر دستگاه‌ها نظیر بهزیستی، جهت انجام مأموریت‌های آن قرار داد.
استاندار گیلان بر ضرورت اتخاذ سیاست‌های ترغیبی جهت ارتقاء کیفیت مراکز نگهداری و بازپروری معتادین تأکید کرد و افزود: طبق ضوابط مدون و با مکانیزم شفاف آن دسته از مراکزی که در درمان و بازپروری معتادین موفق‌تر عمل کردند را شناسایی و حمایت‌های بیشتر در جهت تقویت آنان صورت پذیرد.
وی در ادامه افزود: با بهره‌گیری از اینگونه سیاست‌ها می‌توان مکانیزم‌های دقیق و کاربردی در جهت مدیریت و چگونگی حمایت از بخش‌های مختلف را تنظیم کرد.
استاندار گیلان همچنین بر ضرورت بررسی ، ارزیابی و ساماندهی ایستگاه‌های بازرسی نیروی انتظامی در مناطق مختلف استان تأکید کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر