کد خبر: 38894
A

واکنش علم‌الهدی به اعتراضات اخیر: ابتدا تا انتهای راه‌اندازی این جریان توسط بیگانگان است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در اغتشاشات اخیر شاهد هستیم که موج سوار اصلی، آمریکا، اسرائیل و منافقان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی اظهار داشت: پیشامدهای اخیر در برابر اقتدار نظام و انقلاب، حوادث و جریانات کوچکی است؛ کوهنوردی که از کوه بالا می‌رود، سنگلاخ روبه‌رویش است اما بالا می‌رود. انقلاب ما و نظام ما به‌سوی قله کمال بالا می‌رود و این پیشامدها سنگلاخ‌هایی است که زیرپا می‌رود و اثری غیر از این در انقلاب ما ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: دشمنان ما احمق هستند که در مقابل این اغتشاشات، هیجانات عمومی و جمعیت‌های خودجوشی که در دفاع از انقلاب و رهبری شکل می‌گیرد را نمی‌بینند؛ اوج قدرت ما برای آنان قابل لمس نیست و اگر هم می‌بینند و خود را به نادانی زده‌اند دلالت بر عجز آنان دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما توجه دارند و گول این حرف‌ها را نمی‌خورند؛ اولاً بسیاری از مشکلات با حرکات عمومی و جمعی به این شکل قابل حل نیست، اگر بناست یک حرکت جمعی انجام دهند، باید قانونی و مجوزدار باشد و اینکه جریانی در فضای مجازی اعلام فراخوان کند و عده‌ای به آن اعتماد کنند صحیح نیست؛ به صرف فراخوان نباید جمع شد زیرا موج‌سوار این جریان دشمن خواهد بود و نتیجه این می‌شود که منافقین، آمریکا و اسرائیل خوشحال شده و اعلام حمایت می‌کنند و ابتدا تا انتهای راه‌اندازی این جریان نیز توسط بیگانگان است.

وی افزود: مردم به هر فراخوانی توجه نکنند اما مطالبات را به صورت جمعی و با مجوز قانونی دنبال کنند.

علم الهدی با اشاره به اینکه امروز مدیریت اجتماعی ما به فرموده مقام معظم رهبری باید مدیریت جهادی باشد ادامه داد: متاسفانه مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده‌ها روز به روز در حال افزایش است. بعضی از مردم عزیز از نظر اشتغال و زندگی در مرز استیصال قرار دارند. در برنامه‌ریزی‌ها نباید صرفاً طبقات بالا را در نظر گرفت و طبقات پائین را نادیده گرفت.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر